Translate

2019年5月21日火曜日

~Skinny Love~ Birdy










Come on skinny love just last the year

この痩せ細った愛、あと少しだけ持ちこたえて欲しいの


Pour a little salt, we were never here

自分を慰めるように、私達は最初からここには居なかったの


My, my, my, my, my, my, my, my

私の、私の愛よ


Staring at the sink of blood and crushed veneer

シンクに飛び散った血と木片を見つめながら


I tell my love to wreck it all

あの人に全てを壊すと伝えるの


Cut out all the ropes and let ket me fall

すべてのロープを切れば、私は落ちて行くわ


My, my, my, my, my, my, my, my

私の、私の愛よ


Right in this moment this order's tall

でも、今はそれをする気にはなれないの







I told you to be patient

あなたに我慢強くなってって言ったの


I told you to be fine

良い人になって欲しいって言ったの


And I told you to be balanced

そして、落ち着きを持って欲しいとも言ったの


And I told you to be kind

思いやりも持って欲しいって


In the morning I'll be with you

朝を迎えると私はあなたと一緒に居るでしょう


But it will be a different kind

でも、それはもう違うものになってるわ


I'll be holding all the tickets

私はあなたに見合う人になりたかったわ


And you'll be owning all the fines

でも、あなたはありのままで生きて行くんだわ


Come on skinny love what happened here

この痩せ細った愛よ、あと少しだけ持ちこたえて欲しい


We suckled on the hope in lite brassieres

私達は薄いブラジャーの中に希望を見出すの


My, my, my, my, my, my, my, my

私の、私の愛よ


Sullen load is full, so slow on the split

重苦しくて、負担が大きくなるとゆっくりと別れて行くわ







And I told you to be patient

あなたに我慢強くなってって言ったの


And I told you to be fine

良い人になって欲しいとも言ったわ


And I told you be balanced

そして、落ち着きを持って欲しいとも言ったの


And I told you be kind

思いやりも


And now all your love is wasted

今、あなたの愛はすべて無駄になってしまう


And who the hell was I?

私はそんなに最低だった?


I'm breaking at the britches

私の心は引き裂かれて


And at the end of all your lines

そして、あなたのせいで破局を迎えるの










Who will love you?

誰があなたを愛すの?


Who will fight?

誰があなたと喧嘩をするの?


Who will fall far behind?

誰がまた置き去りにされるの?


Come on skinny love

この痩せ細った愛を


My, my, my, my, my, my, my, my

私の、私の愛よ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿