Translate

2019年9月8日日曜日

~Hollow~ James Smith










Guess I'll never know

きっともう、知ることは無くて


I thought it was impossible

ありえないって思ってた


I used to have it all

昔は全部あったのにね


Down this lonesome road

この寂しい道を下るけど


Ain't no home for my heart to go

自分の心が帰る家はないんだ


I used to have it all

昔は全部あったのに


But you gave me up

でも、キミは僕を諦めたんだ


When it got too much

多くを抱え過ぎて


Yeah you left me here behind

そうさ、僕をここに残して行ったんだ


Without a reason why

理由もなくね


Lost without your love

キミ愛を得ることもなく失って


Falling from above

僕は上から落ちて行ってる







Will I ever make it out?

やり抜けるかな?


Tell me what I gotta do now?

何をすればいいのか教えてくれないか?


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow

この悲しみは飲み込めないよ


There ain't no other love around

他に愛はないんだ


I'm running on empty now

今、僕は空っぽのまま走ってる


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow?

この悲しみは飲み込めないよ


I'm left in the hollow

空っぽな穴に残されてしまって


I'm left in the hollow

空っぽな穴に残されてしまったんだ










Fallen in too deep

深くまで落ちてる


I can't see what's in front of me

僕の目の前に何があるのか見えないよ


I'm so far out of reach

もう、手が届かない所まで来てしまったんだ


Broke me that you would never leave

少しずつ僕を壊していく、僕を絶対に話さないって行ってくれたキミ


Why did I believe?

なんで僕は信じなかったのかな?


Cause you gave me up

だって、キミが諦めたからさ


When it got too much

多くを抱え過ぎてて


Yeah you left me here behind

そうさ、僕をここに残して行ったんだ


Without a reason why

理由もなく


Lost without your love

キミ愛を得ることもなく失って


Falling from above

僕は上から落ちて行ってる







Will I ever make it out?

やり抜けるかな?


Tell me what I gotta do now?

何をすればいいのか教えてくれないか?


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow

この悲しみは飲み込めないよ


There ain't no other love around

他に愛はないんだ


I'm running on empty now

今、僕は空っぽのまま走ってる


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow?

この悲しみは飲み込めないよ


I'm left in the hollow

空っぽな穴に残されてしまって










If I found my way

もしも僕が自分の道を見つけて


I might love again

きっとまた愛せるって思って


But how long will it take?

でも、どれぐらいかかるのかな?


But if I could choose

でも、もしも僕が選べるのなら


I'd run right back to you

キミのところへ戻るんだろうな


I'd run right back to you

キミのところへ







If I ever make it out

僕はやり抜けるんだろうか?


Tell me what I gotta do now?

何をすればいいのか教えてよ


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow?

この悲しみは飲み込めないよ


Will I ever make it out?

やり抜けるかな?


Tell me what I gotta do now?

何をすればいいのか教えてくれないか?


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow

この悲しみは飲み込めないよ


There ain't no other love around

他に愛はないんだ


I'm running on empty now

今、僕は空っぽのまま走ってる


Am I going to see tomorrow?

僕は明日会いに行くのかな?


Can't swallow this sorrow?

この悲しみは飲み込めないよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿