Translate

2019年3月13日水曜日

~It's My Life~ Bon Jovi










This ain't a song for the broken-hearted

これは傷ついた人のための歌じゃないんだ


No silent prayer for the faith-departed

信念をなくした人のための、静かな祈りの歌でもないんだ


I ain't gonna be just a face in the crowd

僕は人混みの中のたった一つの顔になるつもりはない


You're gonna hear my voice

僕の声を聞けよ


When I shout it out loud

心の底から叫ぶから







It's my life

僕の人生だ


It's now or never

今を逃すんじゃない


I ain't gonna live forever

僕の命も永遠には続かない


I just want to live while I'm alive

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ


(It's my life)

(これは僕の人生)


My heart is like an open highway

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ


Like Frankie said, "I did it my way"

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」


I just wanna live while I'm alive

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ


It's my life

これが僕の人生










This is for the ones who stood their ground

これは自分の足で踏ん張ってきた人達の歌


For Tommy and Gina who never backed down

決して諦めなかったトミーとジーナのように


Tomorrow's getting harder make no mistake

明日はもっと厳しい日になるだろう、間違いないよ


Luck ain't even lucky

運なんてただのラッキーでしかないよ


Got to make your own breaks

自分の力で打ち破って行くしかないんだ







It's my life

僕の人生だ


It's now or never

今を逃すんじゃない


I ain't gonna live forever

僕の命も永遠には続かない


I just want to live while I'm alive

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ


(It's my life)

(これは僕の人生)


My heart is like an open highway

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ


Like Frankie said, "I did it my way"

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」


I just wanna live while I'm alive

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ


It's my life

これが僕の人生










Better stand tall when they're calling you out

声がかかった時には堂々と立ち向かった方がいいんだ


Don't bend, don't break, baby, don't back down

屈服するな、負けるな、諦めるな







It's my life

僕の人生だ


It's now or never

今を逃すんじゃない


I ain't gonna live forever

僕の命も永遠には続かない


I just want to live while I'm alive

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ


(It's my life)

(これは僕の人生)


My heart is like an open highway

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ


Like Frankie said, "I did it my way"

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」


I just wanna live while I'm alive

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ


It's my life

これが僕の人生


It's my life

僕の人生だ


It's now or never

今を逃すんじゃない


I ain't gonna live forever

僕の命も永遠には続かない


I just want to live while I'm alive

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ


(It's my life)

(これは僕の人生)


My heart is like an open highway

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ


Like Frankie said, "I did it my way"

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」


I just wanna live while I'm alive

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ


It's my life

これが僕の人生



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿