Translate

2019年3月7日木曜日

~Jaded~ Aerosmith










Hey j-j jaded, you got your mama's style

ねえ、キミは母親によく似てるよ


But you're yesterday's child to me

でも、僕にとってキミは昨日まで子供だったんだ


So jaded

とても疲れてて


You think that's where it's at

キミはそれを当たり前だと思ってる


But is that where it's supposed to be

でも、それは当然のことなのかな?


You're gettin' it all over me and serrated

キミのその尖った性格も全部僕譲りなのかな?


My my baby blue

僕の憂鬱なベイビー


Yeah I been thinking' about you

ずっとキミのことを考えてるよ


My my baby blue

僕のベイビー


Yeah you're so jaded

そんなに荒っぽく


And I'm the one that jaded you

キミをこんな無感覚にしたのは僕のせいなんだ


Hey j-j jaded

なあ、ジェイテッド


In all it's misery

全てが惨めだ


It will always be what I love and hated

僕はずっと愛されたり嫌われたりして


And maybe take a ride to the other side

別の方法を試してみたらって


We're thinking' of

考えると


We'll slip into the velvet glove

うわべでは優しくなってるかな


And be jaded

そしてまたそれに疲れるんだよ


My my baby blue

僕の憂鬱なベイビー


Yeah I'm thinking' about you

キミのことを考えてるんだ


My my baby blue

僕のベイビー


Yeah I'm so jaded

ねえ、僕は荒んでるんだ


And baby I'm afraid of you

そして、キミもこうなりそうで怖いんだ











Your thinking's so complicated

キミは物事を複雑に考えすぎなんだ


I've had it all up to here

もう、我慢の限界だよ


But It's so overrated

でも、そんな大げさなことじゃないよ


Love and hated

愛と憎しみに


Wouldn't trade it

交換なんてないんだ


Love me jaded

僕を愛してくれよ







Hey j-j jaded

なあ、ジェイテッド


There ain't no baby please

お願いだから「ベイビー、お願い」なんて言うなよ


When I'm shootin the breeze with her

僕が彼女と話してる時に


When everything you see is a blur

キミが見るもの全てがぼやけてて


And ecstasy's what you prefer

やがて薬に手を出すんだよ


My my baby blue

僕の憂鬱なベイビー


Yeah I'm talkin' about you

キミのことだよ


My my baby blue

僕のベイビー


Yeah I've been thinkin' about you

キミのことをずっと考えてるんだ


My my baby blue

僕のベイビー


Yeah you're so jaded

こんなに疲れ切って


Baby

ベイビー


Jaded

ジェイテッド


Baby

ベイビー


You're so jaded

キミはこんなに疲れ切って


'Cause I'm the one that jaded you

だって、僕がキミをこんなにしてしまったんだから




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿