Translate

2019年3月12日火曜日

~What We Started~ Don Diablo feat Steve Aoki











Remember when we were young

僕達が若かった時を思い出すよ


Breaking every rule they made

作られたルールを壊して行って


I'll never change what we've done

僕達がしてきたことを変えるつもりはないんだ


It made us who we are today

それが僕達の今日を作ってきたんだ


I taking every chance I get

どんなチャンスも手にするんだ


To make us who you won't forget

みんなに忘れられない僕達を作るために







Who we are, who we are

それが僕達だ、それが僕達なんだ


This is what we started

これが僕達が始めたこと


This is what we started

これが僕達が始めたことなんだ


They can't hold us down

彼らには僕達を倒すことなんてできないよ


They'll never be, never be

彼らには決して、決してね


Never be, never be

僕達にはなれないんだ


This is what we started

これが僕達が始めたこと










Remember we used to run

走ってた頃を思い出す


To the corner of 69

69号線の角まで


Yeah they would come chasing us

そうさ、みんな僕達を追ってくるんだ


We found a new place to hide

僕達は新しくなれる場所を見つけたんだ


Our making out plans to break out

僕達の計画が始まるんだ


Give me your hand and then

キミの手を貸してよ、そうしたら







They will know who we are

みんなが僕達のことを知るんだ


This is what we started

これが僕達が始めたこと


This is what we started

これが僕達が始めたことなんだ


They can't hold us down

彼らには僕達を倒すことなんてできないよ


They'll never be, never be us

彼らには決して、決してね


Never be, never be us

僕達にはなれないんだ










This is what we started

これが僕達が始めたこと


It's everything that we ever wanted

それが僕達がずっと求めてきた全てで


They won't hold us back

彼らには僕達を倒すことなんて出来ないよ


They'll never be, never be us

彼らには決して、決してね


Never be, never be us

僕達にはなれないんだ







This is what we started

これが僕達が始めたこと


It's everything that we ever wanted

それが僕達がずっと求めてきた全てで




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿