Translate

2019年3月11日月曜日

~Live Forever~ Oasis










Maybe I don't really wanna know

多分、本当は知りたくも無いんだ


How your garden grows

キミの庭がどうなのかなんてね


'Cause I just wanna fly

だって、僕はただ飛び立ちたいだけなんだ


Lately did you ever feel the pain

最近、痛みを感じたことはある?


In the morning rain

朝の雨に打たれて


As it soaks you to the bone

骨までビショビショに浸ったみたいに


Maybe I just wanna fly

多分、ただ飛び立ちたいだけなんだ


Want to live I don't wanna die

生きていたいよ、死にたく無いんだ


Maybe I just wanna breathe

多分、僕はただ息をしてたいだけ


Maybe I just don't believe

多分、僕は信じてないんだ


Maybe you're the same as me

多分、キミも同じだろ?


We see things they'll never see

僕達は彼らには見えないものを見てる


You and I are gonna live forever

キミと僕は永遠に生きるんだ


I said, maybe I don't really wanna know

僕は言ったよ、多分本当は知りたくも無いんだ







How your garden grows

キミの庭がどうなのかなんてね


'Cause I just wanna fly

だって、僕はただ飛び立ちたいだけなんだ


Lately did you ever feel the pain

最近、痛みを感じたことはある?


In the morning rain

朝の雨に打たれて


As it soaks you to the bone

骨までビショビショに浸ったみたいに


Maybe I will never be

多分、僕にはなれないんだ


All the things that I wanna be

僕がなりたい全てには









Now is not the time to cry

でも今は、泣いてる場合じゃないんだ


Now's the time to find out why

今はそれが何故かを解き明かす時で


I think you're the same as me

キミも僕と同じだと思うよ


We see things they'll never see

僕達は彼らには見えないものを見てるんだ


You and I are gonna live forever

キミと僕は永遠に生きるんだ







Maybe I don't really wanna know

多分、本当は知りたくも無いんだ


How your garden grows

キミの庭がどうなのかなんてね


'Cause I just wanna fly

だって、僕はただ飛び立ちたいだけなんだ


Lately did you ever feel the pain

最近、痛みを感じたことはある?


In the morning rain

朝の雨に打たれて


As it soaks you to the bone

骨までビショビショに浸ったみたいに


Maybe I just wanna fly

多分、ただ飛び立ちたいだけなんだ


Want to live I don't wanna die

生きていたいよ、死にたく無いんだ


Maybe I just wanna breathe

多分、僕はただ息をしてたいだけ


Maybe I just don't believe

多分、僕は信じてないんだ


Maybe you're the same as me

多分、キミも同じだろ?


We see things they'll never see

僕達は彼らには見えないものを見てる


You and I are gonna live forever

キミと僕は永遠に生きるんだ


Gonna live forever

永遠に生きるんだ


Gonna live forever

永遠に生きるんだよ


Gonna live forever

永遠に生きるんだ


Gonna live forever

永遠に


Gonna live forever

永遠に生きるんだ


Gonna live forever

永遠に生きるんだよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿