Translate

2019年6月11日火曜日

~In My Bed~ Sabrina Carpenter









Little things become everything

小さなことが積み重なって行って


When you wouldn't think that they would

そんなことなんて思いもしなかったの


Little things weigh so heavily

小さなことが重みを増して行って


Take me energy 'til it's gone

私のエネルギーを奪って行くの


I wanna be alone

私は独りで居たいのに


But love is emotions

でも、愛に悩まされてるの


Wanna be alone

独りになりたいのに







I'm tryna, I'm tryna

凄く努力してるわ


I'm tryna stop them

努力してるの


Losing my control

感情をコントロールしないとって


I prefer to go away

どこかに行ってしまいたいわ


I could let it go easy

この愛を手放せたらいいのにって


But I'm still, I'm still

でも、私はまだ


I'm still, I'm still, I'm still

私はまだ...


In my bed about it

今もベッドの中にいるの


I'm still, I' still, I'm still

私はまだ


In my head about it

自分の頭の中で考えてしまうの


I'm not usually like this

普段はこんなんじゃないのにって


I'm not usually like this

こんな風に取り乱したりしない


But I'm still, I'm still

でも、私はまだ


I'm still in my bed

ベッドの中で










Turn this pillowcase

枕カバーをひっくり返して


To the cooler side

顔を冷やしたいの


Give me something I can't feel

もう、何も感じたくないのよ


'Cause I wanna turn a page

だって、私はページをめくりたくて


Wanna rearrange

何もかもを綺麗にやり直したいわ


Swing the doors wide open in my mind

心のドアをしっかり開けたいの


I wanna be alone (wanna be alone)

私は独りで居たいのに


But love is emotions

でも、愛に悩まされてるの


Wanna be alone

独りになりたいのに







I'm tryna, I'm tryna

凄く努力してるわ


I'm tryna stop them

努力してるの


Losing my control (my control)

感情をコントロールしないとって


I prefer to go away

どこかに行ってしまいたいわ


I could let it go easy

この愛を手放せたらいいのにって


But I'm still, I'm still

でも、私はまだ


I'm still, I'm still, I'm still

私はまだ...


In my bed about it

今もベッドの中にいるの


I'm still, I' still, I'm still

私はまだ


In my head about it (head about it)

自分の頭の中で考えてしまうの


I'm not usually like this

普段はこんなんじゃないのにって


I'm not usually like this

こんな風に取り乱したりしない


But I'm still, I'm still, I'm still

でも、私はまだ


In my bed about it

ベッドの中なの


(Bed about it, bed about it)

(ベッドの中で)


But I'm still, I'm still, I'm still

でも、私はまだ


In my bed about it

ベッドの中なの


(Bed about it, bed about it)

(ベッドの中で)


But I'm still, I'm still, I'm still

でも、私はまだ


In my bed about it

ベッドの中なの










Something chemical inside me missin' with my mind

私の中の何かが心を乱すの


And I can't help but feel like

この感情からは逃れられない


I'm feeling like someone else

自分が自分自身じゃないみたいに


Something animal inside me

私の中に何か動くものがある気がして


Trying to remind me there's no need

心配して自分を見失わないでって


To worry about it and lose myself

言い聞かせようと頑張ってる







But I'm still, I'm still, I'm still

でも、私はまだ


I'm still, I'm still, I'm still

私はまだ...


In my bed about it (bed about it)

今もベッドの中にいるの


I'm still, I' still, I'm still

私はまだ


In my head about it (I...)

自分の頭の中で考えてしまうの


I'm not usually like this

普段はこんなんじゃないのにって


I'm not usually like this

こんな風に取り乱したりしない


But I'm still, I'm still, I'm still

でも、私はまだ


In my bed about it

ベッドの中なの


I'm still in my bed, I'm still in my bed

まだ、私はベッドの中


(Bed about it, bed about it)

(ベッドの中で)


But I'm still, I'm still

でも、私はまだ


I'm still in my bed about it

ベッドの中にいるの


I'm still in my bed, I'm still in my

私はまだ、ベッドの中なの


(Bed about it, bed about it)

(ベッドの中で)


But I'm still, I'm still

でも、私はまだ


I'm still in my bed

ベッドの中なのよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿