Translate

2019年6月22日土曜日

~Sober~ Bazzi










I don't smoke cigarettes

僕は吸わないよ


But I know you like to

でも、キミは好きなんだね


So I face an entire pack

だから、僕も同じ経験をして見たんだ


Just to be there with you

ただ、キミと一緒にいたいから


And I never fall for girls

今まで女の子に惚れたことなんてなかったのに


But you got me tripping

でも、キミに夢中になってしまったよ


Running your hand through my curls

キミが僕の巻いた髪を優しく撫でると


All my worries missin'

心配なんてどこかに飛んでってしまうよ


Don't know if it's the Hennessy

ヘネシーのせいかな


That's got you in your honesty

キミの正直な気持ちなんだよね


Oh, I just hope you still mean what you say

キミが口にしたことは、本気だって思いたいんだ


When the sun comes up

朝日が昇っても


Oh, I hope it's not the alcohol

アルコールのせいじゃないって思いたいよ


That makes me think I want it all

全てを手に入れたいと思うんだ


Oh, I just hope I still mean what I say

ただ僕が口にしたことも、本気だって思いたいんだ


When the night is up

夜が終わっても







Will I want you when I'm sober?

僕はシラフでもキミを求めるのかな?


Sober, sober

シラフでも


Will I want you when it's over?

終わった後でも、キミを求めるのかな?


Over, over

終わっても


Will you want me when you're sober?

キミはシラフでも僕を求めるのかな?


Sober, sober

シラフでも


Will you want me when it's over?

終わった後でも、まだ僕が欲しい?


Over, over

終わっても










Late night up in the hills

ハリウッドで夜を過ごして


Wish this would last forever

これが永遠に続けばって思うんだ


Thinking I want this real

これが本物の愛なら


Feelings can't be misjudged

感情は間違えるはずがないんだ


Don't know if it's the Hennessy

ヘネシーのせいかな


That's got you in your honesty

キミの正直な気持ちなんだよね


Oh, I just hope you still mean what you say

キミが口にしたことは、本気だって思いたいんだ


When the sun comes up

朝日が昇っても


Oh, I hope it's not the alcohol

アルコールのせいじゃないって思いたいよ


That makes me think I want it all

全てを手に入れたいと思うんだ


Oh, I just hope I still mean what I say

ただ僕が口にしたことも、本気だって思いたいんだ


When the night is up

夜が終わっても







Will I want you when I'm sober?

僕はシラフでもキミを求めるのかな?


Sober, sober

シラフでも


Will I want you when it's over?

終わった後でも、キミを求めるのかな?


Over, over

終わっても


Will you want me when you're sober?

キミはシラフでも僕を求めるのかな?


Sober, sober

シラフでも


Will you want me when it's over?

終わった後でも、まだ僕が欲しい?


Over, over

終わっても










Morning comes

朝が来ても


Will you still want me to stay?

ねえ、僕にそばにいて欲しい?


To stay, to stay

そばにね







Will I want you when I'm sober?

僕はシラフでもキミを求めるのかな?


Sober, sober

シラフでも


Will I want you when it's over?

終わった後でも、キミを求めるのかな?


Over, over

終わっても


Will you want me when you're sober?

キミはシラフでも僕を求めるのかな?


Sober, sober

シラフでも


Will you want me when it's over?

終わった後でも、まだ僕が欲しい?


Over, over

終わっても


Sober

シラフでも



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿