Translate

2022年12月8日木曜日

~Big Long Now~ Nirvana

 


It's not cold enough

それほど冷たくなくて


Please put this end up

こっち側を上にして欲しいんだ


She is moving through

彼女はすり抜けようとしてる


Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?


I'm not interesting

僕はつまらない男


She's not turning green

彼女が羨むはずもなくて


Shameful at it seems

みっともない


Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?


Endless climb

登ってもキリがないんだ


I am blind

盲目の僕


Why can't I leave?

なんで立ち去れない?


Color blind

色盲


Speaking a phrase

言葉を発する


Instantly grown

すぐに育つ


I am blind

盲目の僕


Waiting in line

並んで待つんだ



It's not cold enough

それほど冷たくなくて


Please put this side up

こっち側を上にして欲しいんだ


She is moving through

彼女はすり抜けようとしてる


Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?


I'm not interesting

僕はつまらない男


She's not turning green

彼女が羨むはずもなくて


Shameful at it seems

みっともない


Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?


Endless climb

登ってもキリがないんだ


I am blind

盲目の僕


Why I can't hear

なんで聞こえないの?


Color blind

色盲


Speaking a phrase

言葉を発する


Instantly grown

すぐに育つ


I am blind

盲目の僕


Why am I sure?

なんで僕が確信してるの?



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿