Translate

2022年12月3日土曜日

~Build A Bitch~ Bella Poarch

 


This ain't Build a Bitch

ビッチは自由に作れないの


You don't get to pick and choose

パーツは選べなくて


Different ass and bigger boobs

違うケツとかデカい胸とか


If my eyes are brown or blue

もしも、瞳をブラウンにするかブルーにするかなんて


This ain't Build a Bitch

ビッチは自由に作れるものじゃないの


I'm filled with flaws and attitude

欠陥も性格も詰まってる私


So if you need perfect, I'm not built for you

だから完璧を求めても私はあなた用に作られてないから




Bob the Builder broke my heart

ボブと働くブーブーズを見て傷ついたの


Told me I need fixing

私は修理しないといけないみたい


Said that I'm just nuts and bolts

基本的なパーツしかついてなくて


Lotta parts were missing

いろんなパーツが欠けてるの


Curvy like a cursive font

フォントのCursiveみたいな曲線とか


Virgin and a vixen

処女とかぶりっ子とか


That's the kind of girl he wants

そんなのを彼は求めてるの


But he forgot

でも、彼は忘れてるわ




This ain't Build a Bitch

ビッチは自由に作れないの


You don't get to pick and choose

パーツは選べなくて


Different ass and bigger boobs

違うケツとかデカい胸とか


If my eyes are brown or blue

もしも、瞳をブラウンにするかブルーにするかなんて


This ain't Build a Bitch

ビッチは自由に作れるものじゃないの


I'm filled with flaws and attitude

欠陥も性格も詰まってる私


So if you need perfect, I'm not built for you

だから完璧を求めても私はあなた用に作られてないから




Boys are always playing dolls

男の子は常にお人形で遊んでる


Looking for their Barbie

自分のバービーを探してるけど


They don't look like Ken at all

自分はケンに似てもないのに


Hardly have a heartbeat

鼓動もしてない


Need someone who falls apart

壊せる人間が欲しいんでしょ


So he can play Prince Charming

そうすればプリンスチャーミングになれると思って


If that's the kind of girl he wants 

もしも、そんな女の子を求めるのなら


Then he forgot

彼は忘れてるわ




This ain't Build a Bitch

ビッチは自由に作れないの


You don't get to pick and choose

パーツは選べなくて


Different ass and bigger boobs

違うケツとかデカい胸とか


If my eyes are brown or blue

もしも、瞳をブラウンにするかブルーにするかなんて


This ain't Build a Bitch

ビッチは自由に作れるものじゃないの


I'm filled with flaws and attitude

欠陥も性格も詰まってる私


So if you need perfect, I'm not built for you

だから完璧を求めても私はあなた用に作られてないから



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿