Translate

2022年12月7日水曜日

~Way Over Yonder~ Carole King

 


Way over yonder

あのずっと向こうに


Is a place that I know

きっと


Where I can find shelter

飢えや、寒さから身を守れる


From hunger and cold

場所があるはずなの


And the sweet tasting good life

甘くて素敵な人生が


Is so easily found

あっさりと見つかるはず


Way over yonder

ずっと向こう


That's where I'm bound

それは私が向かってるとこ


I know when I get there

そこに着いて


The first thing I'll see

まず、目に入るのはきっと


Is the sun shining golden

黄金色に輝く太陽


Shining right down on me

私を照らしてくれる太陽


Then trouble's gonna loose me

すると厄介ごとが私を解放して


Worry leave me behind

心配事は私を置いてってしまうの


And I'll stand up proudly

そこで私はホントに穏やかな心で


In true peace of mind

誇らしげに立ち上がる


Talking 'bout, talking 'bout way over yonder

あのずっと向こうのこと


Is a place I have seen

それは英知の園にある


In a garden of wisdom

昔日の夢に


From some long ago dream

私が見た場所


Oh yeah

そう


Ooh, maybe tomorrow

ねえ、多分明日になれば


I'll find my way

日ごと蜜が川に流れて


To the land where the honey runs

地へと続く


In rivers each day

道が見つかるでしょう


And the sweet tasting good life

そして、甘い味のする素敵な人生が


Is so easily found

すぐに見つかるはず


Way over yonder

あのずっと向こう


That's where I'm bound

それが私の向かうとこ


Oh, oh, oh



Way over yonder

あのずっと向こう側


That's where I'm bound

私の居場所があるの



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿