Translate

2020年3月15日日曜日

~Canada~ Alessia Cara feat Lauv










Walking up in your bed

キミのベッドで目を覚ますんだ


It's a almost like I've been here forever

ずっとここにいた気分だよ


I'm obsessed with your brain

キミに夢中になりすぎてる


And I'd unfold it if you let me

口にしてもいいのなら伝えるよ







What if we move to Canada

カナダに引っ越すのはどうかな?


And buy some things we don't need?

必要なのものを買ったりして


Bring your mother's dog

キミのママの犬も連れてこよう


Your paintbrush and some candy

それからキミの鉛筆とキャンディも


And when they talk about those

みんな、旅に出る人の話を


People who up and leave

よくしてるけど


That cloud be us

それが僕達だったらいいのにね


That could be you and me

僕達の話かも










How you talk with your hands

あなたは手を使って話して


And now you sign like a movie

映画みたいにため息をつく


And we got luck so bad we have to laugh

2人でいたらいつも笑っちゃう


I guess we're lucky that we don't need much outside of us, do we?

私達ラッキーよね、2人以外に必要なものはないわ







What if we move to Canada

カナダに引っ越すのはどうかな?


And buy some things we don't need?

必要なのものを買ったりして


Bring your mother's dog

キミのママの犬も連れてこよう


Your paintbrush and some candy

それからキミの鉛筆とキャンディも


And when they talk about those

みんな、旅に出る人の話を


People who up and leave

よくしてるけど


That cloud be us

それが僕達だったらいいのにね


That could be you and me

僕達の話かも







Ah, that could be you and me

僕達もそうなれる


Ah, that could be you and me

そうなれるわよ


Ah, that could be you and me

僕達もそうなれる


Ah









So, why don't we move to Canada

だから、カナダに引っ越すのはどう?


And buy some things we don't need?

必要なのものを買ったりして


Bring your mother's dog

キミのママの犬も連れてこよう


Your paintbrush and some candy

それからキミの鉛筆とキャンディも


And when they talk about those

みんな、旅に出る人の話を


People who up and leave

よくしてるけど


That cloud be us

それが僕達だったらいいのにね


That could be you and me

僕達の話かも


Move to Canada

カナダに引っ越そう


And buy some things we don't need

必要ないものを買ったりして


Bring your mother's dog

キミのママの犬を連れてこよう


Your paintbrush and some candy

それからキミの鉛筆とキャンディも


And when they talk about those

みんな、旅に出る人の話を


People who up and leave

よくしてるけど


That cloud be us

それが僕達だったらいいのにね


That could be you and me

僕達の話かも


That could be you and me

僕達の話かも




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿