Translate

2020年3月25日水曜日

~Changes~ Justin Bieber










Some days I move like water

水のように流れる日もあれば


Some days I burn like fire

炎のように燃える日もある


Some days I wanna push further

もっと頑張りたいって思う日もあれば


Some days I wanna do nothin'

何もしたくないって思う日もあるんだ


And I just wanna be the best of me

ただ、ベストの自分でいたいだけなんだ


Even though sometimes we might disagree

たとえ、意見がぶつかり合っても


So that I can be the best for you

だからキミのためにベストな僕でいられるんだよ


That's all I wanna do

それが僕が望むこと







I'm goin' through changes

僕は変化していくよ


I'm goin' though changes

僕は変化するんだ


Though I'm goin' though changes

変化するけど


Don't mean that I'll change

違う人間になってしまうわけじゃないんだ










Sometimes I'll go to sleep early

時々、早く寝る日もあれば


Sometimes I can't close my eyes

時々、眠れる気がしない日もある


Sometimes I smile like it's all good

時々、何も問題ないよって笑顔でいれる日もあるし


Even though there's pain underneath it

たとえ心の中では傷ついてたとしても


I just wanna be the best of me

僕はただ、ベストな自分でいたいだけなんだ


Even though sometimes I forget to breathe

時には息をするのが苦しい時があったとしても


So that I can be the best of you

だから、僕はキミのためにベストな僕でいられるんだ


That's all I wanna do

それが僕の望みで







I be goin' through changes

僕は変化していくんだ


I'm goin' through changes

僕は変わるんだ


Though I'm goin' through changes

変化するけど


Don't mean that I'll change

違う人間になってしまうわけじゃないんだ


Yeah, I'm goin' through changes

そうさ、僕は変わるんだ


I'm goin' through changes (ooh, yes I am)

僕は変わるんだ


Though I'm goin' through changes (that's right)

変化するけど


Don't mean that I'll change, whoa

違う人間になってしまうわけじゃないんだ










La-da-da-da-dum, la-da-da-da-dum




La-da-da-da-dum, la-da-da-da-dum, no




La-da-da-da-dum, la-da-da-da-dum




I'm goin' through changes

僕は変わるんだ


No, I ain't through changes

いや、僕自身は変わらないよ


Uh, people change, circumstances change

人々は変化して置かれた環境も変わっていく


But God always remains the same

でも、神様は常に変わらないんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿