Translate

2020年3月5日木曜日

~Can't Say Goodbye~ Bobby Caldwell










Ever since the day we met

出会ったあの日から


I knew that I would not regret

僕は後悔しないことを知ってたんだ


I could never leave you for another

キミを他の誰かに任せるなんて出来なくて


But you treat me like a fool

でも、キミは僕をバカみたいに扱うよね


I can't keep on being cool

僕はクールでい続けることなんて出来ないよ


Now I need some time just to recover

今、僕は休息の時間が必要なんだ


With a ticket to a distant place

遠くの場所へ行くための切符と共に


I could leave you far behind

僕はキミとどこか遠くに隠れるんだ


Your love has put me into outer space

キミの愛が僕を宇宙に連れて行ってくれたよね


I'm about to lose my mind

気を失ってしまいそうさ


There are things about you

キミのことを考えると


I will never understand

僕には理解できないよ


And although our love

僕達の愛が


Is not exactly what I planned

実際、計画通りじゃなくても


It was meant to be

それは必然なんだ


Darling can't you see

ねえ、キミが見えない


You and I just can't say goodbye

キミと僕はサヨナラを言えなくて


Till the day I die

僕が死んでしまう日まで


I will love you

僕はキミを愛すよ


Maybe it would be worthwhile

多分、それには価値があるんだろうね


If I could make you change your style

もしも僕がキミのスタイルを変えさせられたら


Darling you would never have that notion

ダーリン、キミはその意思を持ってないんだろうね


You would have to rearrange

もう一度考え直す必要があるよ


The things that you would never change

決して変わらないものを


Tell me why you play with my emotions

キミが僕の感情を弄ぶわけを教えてよ


If you see confusion on my face

もしも、僕の顔に悩みが見られるのなら


Well, it's just my state of mind

そうさ、それは僕の心と一緒なんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿