Translate

2020年3月13日金曜日

~Promise~ Bobby Caldwell











You promised that you'd never leave me

キミはどこにも行かないって約束した


And you swore your love was true

そして、キミはこの愛が真実だって誓ったんだ


But I feel there's something pulling you away from me

でも、僕はキミから引き離される何かを感じてるんだ


And baby I think it's serious

ねえベイビー、真剣になってしまう


So what am I left to do

だから僕は去った


But remind you of the vows we took that day

でも、あの日の誓いを僕達に思い出させるよ







Once you make a promise

キミが一度約束したら


It's a promise

これは約束になるんだ


Not just words that fade away

ただただ、消え行く言葉じゃなくて


Baby let's be honest

ねえ、正直になろうよ


It's a promise you can never break

キミは決してこの約束は破らないさ










When you said forever

キミが「永遠」って言った時


I believed in you

僕はキミを信じた


Now I why you're pushing me away

今になって、なぜだかキミは僕を押しのける


Baby I'm getting curious

僕は好奇心が強くなってきてるんだ


Maybe there's someone new

多分、そこには新しい誰かがいるんだろうね


Don't be thinking you can throw our love away

僕達の愛を捨てることができると思わないで







Once you make a promise

キミが一度約束したら


It's a promise

これは約束になるんだ


Not just words that fade away

ただただ、消え行く言葉じゃなくて


Baby let's be honest

ねえ、正直になろうよ


It's a promise you can never break

キミは決してこの約束は破らないさ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿