Translate

2022年5月7日土曜日

~Kind Of Girl~ MUNA

 


I'm the kind of girl

私ってそういう女


Who takes things a little too far

物事を飛躍させて考えるし


Presses a little too hard

何もかもやりすぎてしまうの


That's why you left a mark and

だから、あなたのことが忘れられないの


I'm the kind of girl

私は、そう言う女


Who wants everything she can't get

手に入れられなくても全てを欲しがる


Leaving alone and yet

独りぼっちになっても


Somehow still leaving a mess, but

なぜか失態を晒してしまうの、でも


I'm a girl who's learnin' everything 

私は学ぶことができる女で


I say isn't

全ては確定じゃなくて


Definitive

私は陳腐な


I'm not some kind of minor trope

言葉を使うタイプじゃないわ


Who's never gonna change, that's so

何も変えられない人じゃない、それは


Derivative

派生系だから




I could get up tomorrow

明日起きたら


Talk to myself real gentle

自分にすごく優しく話しかけられると思うの


Work in the garden

庭で作業して


Go out and meet somebody

外に出て、誰かに会うの


Who actually likes me for me

私が私でいることを好きでいる人に


And this time I'll let them

そして今回はそうさせてあげる


Yeah, I like telling stories

そう、私は物語を話すことが好きなの


But I don't have to write them in ink

でもそれをインクで書き残す必要はない


I could still change the end

まだ、終わりを変えられるんだから


At least I'm the kind of girl

だって少なからず、私はこう言う女


I'm the kind of girl who thinks I can

そうできるって思える女だから


The kind of girl who thinks I can

そうできるって思える女だから




I'm the kind of girl

私はそう言う娘


Who's likely to drive you insane

あなたを発狂させてしまう


Restless, forever untamed

落ち着きがなくて、永遠に手懐けなれないの


A little in love with the pain, but

少し痛みが好きな女の子なの、でも


I'm the kind of girl

私はそう言う女


Who owns up to all of my faults

私の責任だと全てを白状して


Who's learning to laugh at 'em all

笑い飛ばせるようになれるわ


Like I'm not a problem to solve

私自身は解決しなくてもいい問題のように


I'm a girl who's blowing on a dandelion

私って、たんぽぽを吹き飛ばすような女だから


Thinkin' how the winds could change at any given time

いつか風が変えてくれるって思いながら




I could get up tomorrow

明日起きたら


Talk to myself real gentle

自分にすごく優しく話しかけられると思うの


Work in the garden

庭で作業して


Go out and meet somebody

外に出て、誰かに会うの


Who actually likes me for me

私が私でいることを好きでいる人に


And this time I'll let them

そして今回はそうさせてあげる


Yeah, I like telling stories

そう、私は物語を話すことが好きなの


But I don't have to write them in ink

でもそれをインクで書き残す必要はない


I could still change the end

まだ、終わりを変えられるんだから


At least I'm the kind of girl

だって少なからず、私はこう言う女


I'm the kind of girl who thinks I can

そうできるって思える女だから


The kind of girl who thinks I can

そうできるって思える女だから


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿