Translate

2022年5月9日月曜日

~Oxygen~ Martin Garrix

 



Your voice is an echo

キミの声はエコーだよ


I find so hard to let go

頭から離れないんだ


Now everything's so cold

全てがとても冷たくて


I know I can't do this on my own

僕1人ではもう、やっていけないよ




O only you can give me the oxygen

僕が必要な酸素を与えられるのはキミだけで


I need

僕には必要なんだ


And I know I could never let go

僕に聞こえるのは


'Cause all I hear is your echo

キミのエコーだけなんだ


Your echo, your echo

キミのエコー


All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ


Your echo, your echo

キミのエコー


All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ


All I hear is your echo

僕には




Up above or down below

もっと上なのか、もっと下なのか


I know the future is still unknown

未来はまだわからなくて


But there is somethings we can't replace

でも僕達には変えられないものがあるんだ




Your voice is an echo

キミの声はエコーだ


I find so hard to let go

頭から離れないんだ


Now everything's so cold

全てがとても冷たくて


I know I can't do this on my own

僕1人ではもう、やっていけないよ




O only you can give me the oxygen

僕が必要な酸素を与えられるのはキミだけで


I need

僕には必要なんだ


And I know I could never let go

僕に聞こえるのは


'Cause all I hear is your echo

キミのエコーだけなんだ


All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ


Your echo, your echo

キミのエコー


All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ


Your echo, your echo

キミのエコー


All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ


All I hear is your echo

僕には



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿