Translate

2022年5月11日水曜日

~Mistakes~ Sharon Van Etten

 


I walk down the road

私は道を進みながら


Let my body wake up by the way

体を起こして


You'll move

あなたは動き出すの


Skate around the room

そっと部屋を歩いて


See my body ache, my body shake 

私の体が痛むとこを見て、私の体は震えてる


Boom boom

激しく




Even when I make mistake

私が間違いを犯しても


Even when I make a mistake mistake mistake

私が間違いを犯したとしても


It's much better than that

それよりもマシでしょ


I dance like Elaine

私はエイレンみたいにダンスするの


But my baby takes me to the floor

でも、彼がフロアに連れて行ってくれる


Says "more more"

”もっと、もっと”って言いながら


Eyes close to stares

その瞳は見つめるたびに近くて


My body takes, my body shares

彼は連れて行ってくれるの、私の体をシェアすると


Lights flare

光り輝く




Even when I make mistake

私が間違いを犯しても


Even when I make a mistake mistake mistake

私が間違いを犯したとしても


It's much better than that

それよりもマシでしょ


When I make a mistake

私が間違いを犯すと


Turns out it's great, it's great, it's great

結果、良くなるの


I'm much better than that

私はそれよりももっとマシ


It's much better than that

もっとマシなの




Even when I make mistake

私が間違いを犯しても


Even when I make a mistake mistake

私が間違いを犯したとしても


Turns out great

結果的に良くなるの


Even when you're late, you're late, you're late

あなたが遅れても


I'm much better than that

私はそれよりもっとマシなの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿