Translate

2022年10月5日水曜日

~Doggerel~ Pixies

 


Three pretty boys did Gabriel get

ガブリエルは3人の可愛い男の子を授かって


The youngest George by name, Sir

末っ子はジョージという名前でした


A funny dog, not favoured much

変わった子で


By fortune or by fame, Sir

幸運にも名声にも恵まれませんでした


Down in the cold rain

冷たい雨の中で


Down the valley

谷間


Bottom of the hill

丘の下


1st Baron Coleraine

最初のコールレーン男爵


Gabriel Hanger

ガブリエルハンガーは


Has sent a bell

ベルを送った


On the road to somewhere

どこかにいく道すがら


On the road to nowhere

どこにも行けない道すがら


It's the same to me

私にとっては同じこと


With a band of robbers

強盗の


Or down the bottom

一団とも


Bottom of the sea

それか海の底にも




I'll never wander again

もう道を踏み外すことはないよ


I'll never wander again

2度と横道にそれない


I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり


Here with you

キミと




I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり


I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり




I'll never wander again

もう道を踏み外すことはないよ


I'll never wander again

2度と横道にそれない


I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり


Here with you

キミと




Wander again 

2度と


Wander again

2度と


I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり


Here with you

キミと


Wander again 

2度と


Wander again

2度と



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿