Translate

2022年10月28日金曜日

~You've Got A Habit Of Leaving~ David Bowie

 



You've got a habit of leaving me

キミには僕を置き去りにする癖があって


You've got a habit of deserting me

キミには僕を捨てる癖があって


Sometimes I cry

時々、僕は涙を流して


Sometimes I'm so sad

時々、とても悲しくて


Sometimes I'm so glad, so glad

時々、とても嬉しくて


You could grow up if you wanted to, wanted to, wanted up

キミも大人になろうと思えばなれるのに


Wanted to

思えば


Wanted to

思えば


You've got a habit of leaving me

キミには僕を置き去りにする癖があって


You've got a habit of deserting me

キミには僕を捨てる癖があって


Sometimes I cry

時々、僕は涙を流して


Sometimes I'm so sad

時々、とても悲しくて


Sometimes I'm so glad, so glad

時々、とても嬉しくて


You could grow up if you wanted to, wanted to, wanted up

キミも大人になろうと思えばなれるのに


Wanted to

思えば


Wanted to

思えばね



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿