Translate

2022年11月3日木曜日

~The Bridge~ Sting

 


They say there's a bridge out there

そこには橋があるって言う


Out there in the mist

霧に包まれて


Some will deny it's there

そんなとこにはないって言う人も居れば


Others will tell you it don't even exist

存在しないって言う人もいるだろう


It's not made of iron or steel nor stone

橋は鉄や鋼や石で作られてるわけじゃないけど


Yet it spans the rising waters

それでも増水した川にかかってるんだ


We are but bags of blood and bone

僕達は血や骨の入れ物にすぎないけど


Yet we carry the weight of our sons and our daughters

それでも息子や娘達を支えてる




And now the fields are rather drowned

今、畑はかなり水に浸って


And we climbs up to the ridge

僕達はあぜに上がるんだ


Some will seek the higher ground

高みを目指す人もいれば


Some of us the bridge

橋を求める人もいるだろう




If all is behind us now

全てが過去のものだったら


Beneath that swollen river

あの増水した川に


The bridge we will find somehow

なんとか橋を見つけよう


Only then will we be delivered

その時に初めて僕達は救われるだろう


Though some will claim to be inclined

そんなのは絵空事とか亡霊だって


It's a figment or a ghost

言い張る人もいるけど


But the bridge is deep inside the mind

でも、橋は心の奥底にあって


Invisible to most

ほとんどの人には見えないんだ




And now the fields are rather drowned

今、畑はかなり水に浸って


And we climbs up to the ridge

僕達はあぜに上がるんだ


Some will seek the higher ground

高みを目指す人もいれば


Some of us the bridge

橋を求める人もいるだろう




Open the gates that we may follow

僕達が通れるように門を開いて


Open the bridge to all of us

みんなに橋を開放して


Open the floodgates to the river

川の水門を開いて


Open the bridge that we may cross

僕達が渡れる橋を開放するんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿