Translate

2022年11月12日土曜日

~Wituout You~ David Bowie

 



Just when I'm ready to throw in my hand

もう諦めようとした時


Just when the best things in life are gone

人生で最高のものがなくなってしまった時


I look into your eyes

僕はキミの目を見つめる


There's no smoke without fire

日のないとこには煙は立たなくて


You're exactly who I want to be with

キミこそ、僕の一緒にいたい人なんだ


Without you

キミがいないと


What would I do?

僕はどうするの?


And when I'm willing to call it a day

そして、もう終わりにしようと思ってる時


Just when I won't take another chance

ただ、次に賭けようという気もなくなってしまった時


I hold your hand

僕はキミの手を握る


There's no smoke without fire

火のないとこには煙は立たない


Woman, I love you

ねえ、愛してるよ


Without you

キミがいないと


What would I do?

僕はどうしよう?



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿