Translate

2017年12月12日火曜日

~How Long~ Charlie Puth













I'll admit, I was wrong

僕が悪かったんだ、認めるよ




What else can I say girl?

でも、それ以上何を言ったらいい?




Can't you blame my head and not my heart?

僕の頭を責めればいいさ、けど心は関係ないだろ?




I was drunk, I was gone, that don't make it right, but

僕は酔ってたんだ、自分自身じゃなかった、だからって許される訳じゃない、でも




Promise there were no feelings involved

そこに気持ちがなかったことを約束するよ




She said "Boy, tell me honestly

彼女は言った「正直に言って




Was it real or just for show?" Yeah

それは本当なの?それとも見せかけなの?」




She said "Save your apologies

彼女は言ったんだ「謝るのはやめてよ




Baby, I just gotta know"

私はただ知りたいだけなの」







How long has this been going on?

これってどれくらい続くのかな?




You've been creeping 'round on me

キミは忍び寄って来て




While you're calling me baby

僕のことを「ベイビー」って呼びながら




How long has this been going on?

これはどれくらい続くんだろう?




You've been acting so shady

最近のキミは怪しいよ




I've been feeling it lately, baby

それを最近、とても感じるんだ










I'll admit, it's my fault

僕が悪いよ、認めるから




But you gotta believe me

でも、僕のことを信じてよ




When I say it only happened once

一回だけだって




I tried and I tried, but you'll never see that

何度も分かってもらおうとしたけど、キミは分かってくれない




You're the only one I wanna love, ooh, yeah

僕が愛したいのはキミだけなんだ




She said "Boy, tell me honestly

彼女は言った「正直に言って




Was it real or just for show?"

それは本当なの?それとも見せかけなの?」




She said "Save your apologies

彼女は言ったんだ「謝るのはやめてよ




Baby, I just gotta know"

私はただ知りたいだけなの」







How long has this been going on?

これってどれくらい続くのかな?




You've been creeping 'round on me

キミは忍び寄って来て




While you're calling me baby

僕のことを「ベイビー」って呼びながら




How long has this been going on?

これはどれくらい続くんだろう?




You've been acting so shady

最近のキミは怪しいよ




I've been feeling it lately, baby

それを最近、とても感じるんだ







She said "Boy, tell me honestly

彼女は言った「正直に言って




Was it real or just for show?" Yeah

それは本当なの?それとも見せかけなの?」




She said "Save your apologies

彼女は言ったんだ「謝るのはやめてよ




Baby, I just gotta know"

私はただ知りたいだけなの」







How long has this been going on?

これってどれくらい続くのかな?




You've been creeping 'round on me

キミは忍び寄って来て




While you're calling me baby

僕のことを「ベイビー」って呼びながら




How long has this been going on?

これはどれくらい続くんだろう?




You've been acting so shady

最近のキミは怪しいよ




I've been feeling it lately, baby

それを最近、とても感じるんだ




How long has this been going on?

これってどれくらい続くのかな?




You've been creeping 'round on me

キミは忍び寄って来て




While you're calling me baby

僕のことを「ベイビー」って呼びながら




How long has this been going on?

これはどれくらい続くんだろう?




You've been acting so shady

最近のキミは怪しいよ




I've been feeling it lately, baby

それを最近、とても感じるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿