Translate

2017年12月29日金曜日

~Rewind Repeat It~ Martin Garrix feat Ed Sheeran













Stay for the night

今夜は、僕のそばにいて欲しい




Call it what you want

キミのやりたいようにすればいいから




And I'll compromise

キミのためなら妥協もする




To have you in my arms

キミを僕の腕の中で抱きしめるために




Is this what you needed?

これはキミがホントに必要としてるものなのかな?




Cause I'll find my faith in anything

だって、僕は何でもすぐに信じるから




Don't fight the feeling

自分の気持ちに逆らっちゃダメなんだ




Rewind, repeat it

記憶を巻き戻して




Rewind, repeat it

巻き戻して、繰り返すんだ







In the world ends tonight

もしも、今夜世界が終わったとしたら




You'll be in my arms

キミは僕の腕の中にいるだろう




We'll be frozen in time

僕達2人の時間は止まるだろう




Underneath the stars

光り輝く星の下で




My lungs are screaming

僕が出せる限界の声で叫ぶんだ




This heart is bleeding

この心が流れを感じる




I love this feeling

この感じが好きなんだ




So rewind, repeat it

そう、だから記憶を巻き戻して




Rewind, repeat it

巻き戻して、繰り返すんだ










Just close your eyes

キミはただ、目を閉じて




And all you need to see

キミが見るべきものは




Is your heart and mine

僕の心とキミの心の2つだけ




Underneath the sheets

ベッドシーツのしたで




Don't fight your demons

キミの中の悪魔と戦わないように




Cause they will tear you apart from the seams

だって、奴らはキミと僕の縫い目を引き裂くから




And if darkness creeps in

もし、闇が忍び寄るなら




Rewind, repeat it

巻き戻して




Rewind, repeat it

記憶を巻き戻して、繰り返すんだ







In the world ends tonight

もしも、今夜世界が終わったとしたら




You'll be in my arms

キミは僕の腕の中にいるだろう




We'll be frozen in time

僕達2人の時間は止まるだろう




Underneath the stars

光り輝く星の下で




My lungs are screaming

僕が出せる限界の声で叫ぶんだ




This heart is bleeding

この心が流れを感じる




I love this feeling

この感じが好きなんだ




So rewind, repeat it

そう、だから記憶を巻き戻して




Rewind, repeat it

巻き戻して、繰り返すんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿