Translate

2017年12月30日土曜日

~I Don't Know Why~ Gavin James














Don't know why

何故か分からないけど




I don't want anybody else but you

他の人はいらない、キミだけが欲しいんだ




No one can ever add up two

結局誰もキミにはなれないのさ




What you want

キミは何が欲しいんだい?




A simple word

シンプルな言葉でも




That I can never say to you

キミには言えないんだよ




Things that I can never do

それを僕には絶対に出来ない




When I was younger

それは僕がとても若かったから







But I don't know

でも、分からないんだ




In which way the wind blows

風がどっちに吹くのかなんて




But I don't I'll be alright

でも、僕は大丈夫だって分かってる




No I don't know

分からないんだよ




If you think I'm crazy

もしも、キミが僕のことをクレイジーだ思っても




But if you say maybe I

でももしも、キミがそう言っても僕はきっと




I'd say love don't wait in line

愛は待ってくれないんだ




No, love don't wait in line

愛は列に並んで待っていてくれないのさ










If I say

もしも、僕が言うなら




That I don't care what you do with him

キミが彼と何かをすることについて気にしないってこと




If ever time I lose you win

もし、僕がキミを失う時にキミが勝つことになるのなら




Then I'll be lying

何処かで僕は存在してるんだ




But I'd better learn to sink or swim

でも、僕は沈むことを覚えた方が良いようだね




Cause the pieces of my heart are getting dim

だって、僕は薄暗い所で心の欠片を見つけることになるからね




But I'll find the light

でも、僕は光を見つけるよ







And  I don't know

分からないんだ




In which way the wind blows

風がどっちに吹くのかなんて




But I don't I'll be alright

でも、僕は大丈夫だって分かってる




No I don't know

分からないんだよ




If you think I'm crazy

もしも、キミが僕のことをクレイジーだ思っても




But if you say maybe I

でももしも、キミがそう言っても僕はきっと




I'd say love don't wait in line

愛は待ってくれないんだ




No, love don't wait in line

愛は列に並んで待っていてくれないのさ







But I don't know

でも、分からないんだ




In which way the wind blows

風がどっちに吹くのかなんて




But I don't I'll be alright

でも、僕は大丈夫だって分かってる




No I don't know

分からないんだよ




If you think I'm crazy

もしも、キミが僕のことをクレイジーだ思っても




But if you say maybe I

でももしも、キミがそう言っても僕はきっと










I'd say times they change

時間は変わるって言うよ




And our lives they rearrange

僕達の人生は再び変わるんだ




We were just a burning flame

僕達はただ、燃え続ける炎なんだ




With bad timing

良くない時間と共に




Oh but love don't wait in line

でも、愛は待ってくれないんだ




No, love don't wait in line

愛は、列に並んで待っていてくれないのさ




In line oooh

列にはね










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿