Translate

2017年12月3日日曜日

~I Will Never Let You Down~ Rita Ora













Tell me baby what we're gonna do

教えてよ、これからどうしたいのか




I'll make it easy, got a lot to lose

私が簡単に決めてあげるわ、失うものが多いからね




Watch the sunlight, coming through

見て、陽の光が差し込んでくる




Open the window, let it shine on you

窓を開けて、光を浴びましょ




Cause I've been sick and working all week

だって、病気だったけど一週間働いたし




And I've been doing just fine

そんな感じでも上手くいってたわ




You've been tired of watching me

あなたはそんな私を見てウンザリしてる




Forgot to have a good time, boy

楽しい時間を過ごせなかったの




You can take it all these spaces

私のすべての時間をあげるわ




Never keeping it real

それで楽しんで




I know exactly how you feel

あなたの気持ちはその通りわかってるの







When you say you've had enough

あなたが「もうたくさんだ!」って




And you might just give it up

ギブアップしそうになったら




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから







When you feeling low on love

あなたの愛が不足したら




I'll be what you dreaming of

私があなたの望みになるから




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから







Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支える




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから










There's a million ways to go

方法なんて100万とあるけど




Don't be embarrassed if you lose control

もしも、屋根裏で自分を見失っても恥ずかしがらないで




On the rooftop, now you know

わかるでしょ?




Your body's frozen, and you lost your soul

あなたは身体が凍り付いて魂を失うわ




Cause I've been sick and working all week

だって、病気だったけど一週間働いたし




And I've been doing just fine

そんな感じでも上手くいってたわ




You've been tired of watching me

あなたはそんな私を見てウンザリしてる




Forgot to have a good time, boy

楽しい時間を過ごせなかったの




You can take it all these spaces

私のすべての時間をあげるわ




Never keeping it real

それで楽しんで




I know exactly how you feel

あなたの気持ちはその通りわかってるの







When you say you've had enough

あなたが「もうたくさんだ!」って




And you might just give it up

ギブアップしそうになったら




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから







When you feeling low on love

あなたの愛が不足したら




I'll be what you dreaming of

私があなたの望みになるから




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから







Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支える




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから










Let me take you where you never go

あなたが行ってしまわないように、私が連れて行くわ




Have a little fun, it's the only way we know

少しだけ楽しみながら、方法なんてそれしかないの




Let me show you what you never see

あなたが見ることのないものを見せてあげる




You know how to love only when you holding me

私を愛せるのは抱きしめている時だけよ







When you say you've had enough

あなたが「もうたくさんだ!」って




And you might just give it up

ギブアップしそうになったら




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから







When you feeling low on love

あなたの愛が不足したら




I'll be what you dreaming of

私があなたの望みになるから




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから




When you say you've had enough

あなたが「もうたくさんだ!」って




And you might just give it up

ギブアップしそうになったら




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから







When you feeling low on love

あなたの愛が不足したら




I'll be what you dreaming of

私があなたの望みになるから




Oh, oh






I will never let you down

私があなたを支えるから










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿