Translate

2020年5月22日金曜日

~I Am~ Hilary Duff





I'm an angel, I'm a devil

私は天使で悪魔でもあるの


I am sometimes in between

その中間にいる時もあって


I'm as bed as it can get

最悪になることもあれば


And good as it can be

最高な時もあるの


Sometimes I'm a million colors

時々、虹色のように寛容で


Sometimes I'm black and white

時々、白黒付けたがる


I am all extremes

私はすごく極端で


Try to figure me out, you never can

理解しようとしても絶対にできないの


There's so many things, I am

ホントにいろんな感情があって、それが私なの




I am special

私は特別で


I am beautiful

綺麗


I am wonderful

私は素敵で


And powerful

そしてパワフルなの


Unstoppable

止められないの


Sometimes I'm miserable

時々、惨めにも思うわ


Sometimes I'm pitiful

時々、卑怯だとも思う


But that's so typical of all the things, I am

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ








I'm someone filled with self-belief

私は自信に満ち溢れてる


I'm haunted by self-doubt

自信のなさに苛まれる


I've got all the answers

全てを心得てるわ


I've got nothing figured out

私は何も理解してない


I like to be by myself

私は独りになるのが好きなの


I hate to be alone

独りぼっちになるのが嫌いだけど


I'm up and I am down

上がったり、下がったりもするわ


But that's part of the thrill, part of the plan

でも、それって感動の一部で人生の一部なの


Part of all of the things, I am

全てを含めて、私なのよ




I am special

私は特別で


I am beautiful

綺麗


I am wonderful

私は素敵で


And powerful

そしてパワフルなの


Unstoppable

止められないの


Sometimes I'm miserable

時々、惨めにも思うわ


Sometimes I'm pitiful

時々、卑怯だとも思う


But that's so typical of all the things, I am

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ







I'm a million contradictions

私ってすごく矛盾してるわ


Sometimes I make no sense

時々、理解できないことをして


Sometimes I'm perfect

時々、完璧だって思える


Sometimes I'm a mess

時々、ボロボロになるの


Sometimes I'm not sure who I am

時々、自分が誰なのかわからなくなるわ




I am special

私は特別で


I am beautiful

綺麗


I am wonderful

私は素敵で


And powerful

そしてパワフルなの


Unstoppable

止められないの


Sometimes I'm miserable

時々、惨めにも思うわ


Sometimes I'm pitiful

時々、卑怯だとも思う


But that's so typical of all the things, I am

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ


I am special

私は特別で


I am beautiful

綺麗で


I am wonderful

私は素敵で


And powerful

そしてパワフルなの


Unstoppable

止められないの


Sometimes I'm miserable

時々、惨めにも思うわ


Sometimes I'm pitiful

時々、卑怯だとも思う


But that's so typical of all the things, I am

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ


Of all the things I am

その全てが私なのよ


I am special

私は特別で


I am beautiful

綺麗


I am wonderful

私は素敵で


And powerful

そしてパワフルなの


Unstoppable

止められないの


Sometimes I'm miserable

時々、惨めにも思うわ


Sometimes I'm pitiful

時々、卑怯だとも思う


But that's so typical of all the things, I am

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ


Of all the things I am

その全てが私なのよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿