Translate

2020年5月27日水曜日

~Shiver~ Maroon5






You build me up

キミは僕を持ち上げて


You knock me down

キミは僕をこき下ろす


Provoke a smile

笑顔を引き出して


And make me frown

しかめっ面にさせるんだ


You are the queen of runaround

キミは言い逃れの女王様


You know it's true

自分でもわかってるんだろ?


You chew me up

キミは僕を噛み砕いて


And spit me out

キミは僕を吐き出す


Enjoy the taste

味だけを楽しんで


I leave in your mouth

僕はキミの口の中から離れる


You look at me

キミは僕をみる


I look at you

僕もキミを見る


Neither of us know what to do

僕はどっちも、どうすればいいのかわからないんだ




There may not

キミの心に続く道は


Be another way to your heart

1つしかないのかもしれない


So I guess I'd better find a new way in

だから、新しい入り口を見つけるよ


I shiver when I hear your name

キミの名前が聞こえると震えてしまう


Think about you but it's not the same

キミのことを考えて、でも前までとは一緒じゃないよね


I won't be satisfied it's not the same

キミの気を引かないことには


I won't be satisfied 'til I'm under your skin

キミの気を引かないことには、満足できないんだ







Immobilized by the though of you

キミについての考えに固まってしまった


Paralyzed by the sight of you

キミの姿に麻痺してしまった


Hypnotized by the words you say

キミの言葉に洗脳されてしまったんだ


Not true but I believe 'em anyway

真実じゃないけど、とにかく信じてしまうんだ


So come to bed it's getting late

だからベッドにおいで、もう夜も更けてる


There's no more time for us to waste

僕達にはまだ無駄に使える時間があるんだ


Remember how my body tastes

僕の体の味を覚えてて


You fell your heart begin to race

胸が高鳴ってるのわかる?




There may not

キミの心に続く道は


Be another way to your heart

1つしかないのかもしれない


So I guess I'd better find a new way in

だから、新しい入り口を見つけるよ


I shiver when I hear your name

キミの名前が聞こえると震えてしまう


Think about you but it's not the same

キミのことを考えて、でも前までとは一緒じゃないよね


I won't be satisfied it's not the same

キミの気を引かないことには


I won't be satisfied 'til I'm under your skin

キミの気を引かないことには、満足できないんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿