Translate

2020年5月19日火曜日

~Where We Land~ Ed Sheeran





Treat me beneath this clear night sky

この澄んだ夜空の下へ僕をもてなしてよ


And I will lie with you

そして、僕はキミと一緒に寝転ぶんだ


I start to feel those butterflies

蝶が暴れだすようにドキドキし始めてる


When I'm next to you

キミの隣にいる時は




Tell me your secrets

キミの秘密を教えてよ


Give me a friend

友達になって


Let all the good times flood in

これまでのいい思い出が溢れかえるままにしよう


Do I love you? do I hate you?

僕はキミを愛してるのかな?キミを嫌ってるのかな?


I can't make up my mind

自分の気持ちがわからないんだ


So let's free fall and see where we land

だから、ただ自由に落ちるまままにさせて何処に辿り着くのか見てみようよ







It's been this way since we were young

僕達は小さい頃からこんな感じだよね


We'll fight and then make up

喧嘩しては仲直り


I'll breathe your air into my lungs

呼吸をしてキミの空気を僕の肺へ送り込むよ


When I feel your touch

キミが僕に触れたって感じる時に




Tell me your secrets

キミの秘密を教えて


Give me a friend

友達になって


Let all the good times flood in

これまでのいい思い出が溢れかえるままにしようよ


Do I love you? do I hate you?

僕はキミを愛してるのかな?嫌ってるのかな?


I can't make up my mind

自分の気持ちがわからないよ


So let's free fall and see where we land

だから、ただ自由に落ちるままにさせて何処に行くのか見てみようよ







Da da da da, da da da da




Da da da da




Da da da da, da da da da




Da da da da






Tell me your secrets

キミの秘密を教えて


Give me a friend

友達になって


Let all the good times flood in

これまでのいい思い出が溢れかえるままにしようよ


Do I love you? do I hate you?

僕はキミを愛してるのかな?嫌ってるのかな?


I can't make up my mind

自分の気持ちがわからないよ


So let's free fall and see where we land

だから、ただ自由に落ちるままにさせて何処に行くのか見てみようよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿