Translate

2017年10月18日水曜日

~Be Alright~ Ariana Grande













Midnight shadows

深夜に潜む影




When finding love is a battle

愛を求めようとすると、いつも問題が起きるの




But day light is so close

でも、陽の光はすぐそこまで近づいてるわ




So don't you worry 'bout a thing

だからもう心配なんかしなくていいの







We're gonna be alright

私達は大丈夫よ




We're gonna be alright

私達は大丈夫




We're gonna be alright

私達は大丈夫だから




Baby don't you know

ベイビー、知ってるでしょ?




All of them tears gon' come and go

どんな涙も流した瞬間にどこかへ消えていくのよ




Baby you just gotta make up your mind

ベイビー、気持ちを決めなくちゃ




That every little thing is gonna be alright

どんな小さなことでもきっと上手くいくから




Baby don't you know

ベイビー、わかるでしょ?




All of them tears gon' come and go

どんな涙も流した瞬間にどこかへ消えていくのよ




Baby you just gotta make up your mind

ベイビー、気持ちを決めなくっちゃ




We decided

私達はもう決めたの







We're gonna be alright

私達は大丈夫よ




We're gonna be alright

私達は大丈夫




We're gonna be alright

私達は大丈夫だから




We're in slow motion

スローモーションになって




Can't seem to get where we're going

何処にもたどり着けないようにも見えるけど




But the high times are golden

でも、こんな時でさえ素敵だって思えるの




Cause they all lead to better days

だって、このときのすべてが、もっと素敵な日々へと導いてくれるから







We're gonna be alright

私達は大丈夫よ




We're gonna be alright

私達は大丈夫




We're gonna be alright

私達は大丈夫だから




Baby don't you know

ベイビー、知ってるでしょ?




All of them tears gon' come and go

どんな涙も流した瞬間にどこかへ消えていくのよ




Baby you just gotta make up your mind

ベイビー、気持ちを決めなくちゃ




That every little thing is gonna be alright

どんな小さなことでもきっと上手くいくから




Baby don't you know

ベイビー、わかるでしょ?




All of them tears gon' come and go

どんな涙も流した瞬間にどこかへ消えていくのよ




Baby you just gotta make up your mind

ベイビー、気持ちを決めなくっちゃ




We decided

私達はもう決めたの







We're gonna be alright

私達は大丈夫よ




We're gonna be alright, ooh baby

私達は大丈夫




We're gonna be alright

私達はきっと大丈夫だから




We're gonna be alright

私達は大丈夫よ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿