Translate

2017年10月14日土曜日

~Sweet Dreams~ Andra feat Mara













Am I alive or did I die?

私は生きているの?死んでるの?




Did the day just pass me by, saying

日々は過ぎ去ったって人は言うけど




"Sweet dreams, I gotta go now?"

”楽しい夢”の為にもう行かなくちゃ




These are the moments when

数々の時に、あなたが




You wish you could live again, but

あなたはもう一度暮らしたいって願ってる、けど




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢、の為に行かなくちゃ




I can't take this anymore

もう私は辛抱出来ないの




I want a change in my life

私は人生を変えたいの




I'm so tired of all these lies

もう嘘をつかれるのに疲れたの




And so tired of being tired

そんなことにばっかに疲れたの




So I say "Sweet dreams, I gotta go now"

だから私は言うわ”楽しい夢”の為に私は行くわ










This life is only one

この人生は一度きりなの




Can't turn back, the past has gone saying

みんな言うの、過ぎ去った過去には戻れないって







"Sweet dreams, I gotta go now"

”楽しい夢の為に私は行くわ”




These are the moments when

数々の時に、あなたが




You wish you could live again, but

あなたはもう一度暮らしたいって願ってるけど、でも




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、私は行くの




I gotta get up, keep on tryin'

行かなきゃ、挑戦し続けるの




I gotta go find my own way

私自身のやり方を見つけるのよ




Gotta find the treasure inside me

私の心の中にある宝物を見つけるの




Tomorrow is a new day

明日は新しい日で










I gotta go

もう行かなくちゃ




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、私は行くの




I'm not coming back, past is in the past

私はもう戻らない、過去は過去だから




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、私は行くの




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、行かなくちゃ








I gotta go

もう行かなくちゃ




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、私は行くの




I'm not coming back, past is in the past

私はもう戻らない、過去は過去だから




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、私は行くの




Sweet dreams, I gotta go now

楽しい夢の為に、行かなくちゃ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿