Translate

2017年10月5日木曜日

~Slow Motion~ Trey Songz













I know you got all dressed up for the club

キミがクラブに行くために準備したのを僕は知ってる




Waiting on them to come pick you up

彼らが迎えに来てくれるのを待ってるんだろ?




Baby, when I saw ya walking out the door

ベイビー、キミがドアから出て行くのを見たとき




I just knew ya needed something more

もっと何かを必要としてるのがわかったよ




Now whip it straight back to the crib

今、家に向けて直行で帰ろう




Finna give you something that you won't forget

キミが忘れられないものをあげよう







Baby, I just wanna get you out them clothes

ベイビー、キミの服を脱がせたいだけなんだよ




I just wanna see you dance in

ダンスしているのを見たいんだ




Slow motion

ゆっくりとね




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, baby

僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, stay here

キミがここに残れば僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね










So shawty let your hair down, take a sip

髪の毛を後ろにして、一杯飲んで




Go and put this joint between your lips

タバコを唇に挟んで




Baby, why don't you make yourself comfortable

ベイビー、なんでもっとくつろがないんだよ




While I go and put this tongue on you

舌をキミの中に入れている間に




So tell me when you ready

準備が出来たら言ってよ




I'ma speed it up for you just for a second

そしたら一瞬で早めるから




Just for a second

時間はかからないよ




Then I'ma slow it back down and keep it steady

その後、ゆっくり始めるから







Now that you are out them clothes

キミは今、服を着ていない




I just wanna see you dance in

ダンスしているのを見たいんだ




Slow motion

ゆっくりとね




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, baby

僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, stay here

キミがここに残れば僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね










Oh darling, I just wanna get you out them clothes

キミの服を脱がせたいだけなんだよ




I just wanna see you dance in

ただ、キミがダンスしてるのを見たいだけなんだ




Slow motion

ゆっくりと




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, baby

僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね







We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, stay here

キミがここに残れば僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, baby

僕達だけの時間を




In slow motion

ゆっくりとね




We can take, we can take

持ってるよ、僕達は




We can take our time, stay here

キミがここに残れば僕達だけの時間を










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿