Translate

2018年1月22日月曜日

~Another World~ Refuzion feat Noiseshock













It's time to wake up now

目を覚ます時が来たんだ




I can feel it in my veins

それを僕は血液の流れで感じ取るんだ




We found us lost somehow

僕達はどうにかして失われたんだ




And the end is coming close

そして終わりが近づいてるんだよ







We've waited much too long

僕達はずっと長い間待ち続けているんだ




In a dream I can't explain

夢の中じゃ説明できないよ




But we still stand a chance

でも、僕達にはまだチャンスがあるんだ




If we fly beyond the rain

もしも、僕達が雨を超えて飛んでいくのなら










Cause we

だって、僕達は




Could see

見ることが出来たんだ




As far as we believed

僕達が信じる限りね




Break free

自由になって




Unheard

まだ、聞いたことのない




Run to another world

別の世界へと走る










It's time to wake up now

目を覚ます時が来たんだ




I can feel it in my veins

それを俺は血液の流れで感じ取る




We found us lost somehow

僕達は何かを失ったんだ




And the end is coming close

そして、終わりが近づく







We've waited much too long

僕達はずっと長い間待ち続けてた




In a dream I can't explain

夢の中じゃ説明できないよ




But we still stand a chance

でも、僕達にはまだチャンスがあるんだ




If we fly beyond the rain

もしも、僕達が雨が超えてまで飛んでいくのなら




Cause we

だって、僕達は




Could see

見ることが出来たんだ




As far as we believed

僕達が信じる限り




Break free

自由になって




Unheard

まだ、聞いたことのない




Run to another world

別の世界に走るんだ









Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿