Translate

2018年1月23日火曜日

~Looking For Your Name~ Armin Van Buuren













Baby, can I hold your skin

ベイビー、キミの肌に触れてもいいかな?




Can I get a scent of the mood you've in

キミのそのムードと香りを僕にくれるかい?




I've been floating on this sea for so long

僕はとても長い間、海に浮かんでたんだ




I wouldn't recognize a place called home

家と呼べる場所は無くて




Oh and what a moment that was

その瞬間さえも無くて




How I got a taste of you in my blood

僕の血の中には、キミの味のようなものを感じるんだよ




And remember how I wrote your name

それと、どうやってキミの名前を書いたのかを覚えてるんだ




On the rocks down by the river seine

地引網で座礁した時




You said oh, nobody sees us

キミは言ったんだ、「私達は誰にも会えないだろうね。」って




And Jesus, it was cold

「ああ、神様」とも言ったね、あの時はとても寒かった




And I laughed because it was just too late

でもその時僕は笑ったんだ、「もう手遅れだよ」ってね







Even though I don't know if it's safe I'll jump in it

もし、それが安全かって分からなくても、僕は飛び込むよ




I would do anything to find

何かを見つけるためにね




And underneath the sky

空の下には




That's full of stars

沢山の星達があるから



I'm looking for your name tonight

今夜、キミの名前を探すよ










Maybe if I chase this dream

もしも、僕がこの夢を追いかけるのなら




I'll feel how you intoxicated me

僕は夢中になってしまうだろうね




Upon the bridge I hear a radio play

橋の上でラジオを聴くんだ




And it sounds like something you would say

それはキミが何かを言ってるように聞こえるだろうね




And the feeling's oh, so holy as I dive tonight alone singing

それはとても心地よくて神聖で、僕は今夜歌うことに没頭するんだ




You're gonna miss me when I'm gone

僕が去ってしまう時、キミは寂しがるだろうね







Even though I don't know if it's safe I'll jump in it

もし、それが安全かって分からなくても、僕は飛び込むよ




I would do anything to find

何かを見つけるためにね




And underneath the sky

空の下には




That's full of stars

沢山の星達があるから



I'm looking for your name tonight

今夜、その中にキミの名前を探すよ










If you ever return to this place and come searching

もしも、キミがこの場所に戻って探しに来るのならば




For the message I leave behind

僕が残すこのメッセージをね




It's underneath this sky

この空の下には




That's full of stars

沢山の星があるから




I was looking for your name

僕はその中にキミの名前を探していたんだ







Tonight

今日の夜










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿