Translate

2018年1月7日日曜日

~Give Me Love~ Remady feat Manu-L













Something I can't describe

僕には説明できないんだ




Only I'm asleep at night

僕が夜に眠ってる時




I can't stop thinking of you

僕はキミのことを考え続けるのを止められないんだ




Nothing is feeling right

何も感じない




I need you by my side

キミにそばに居て欲しいだけなんだ




Wanna get closer to you

もっと、キミに近づきたいんだ







Nobody wants to be lonely

誰も孤独になりたくないんだよ




I never let you down

絶対にキミを失望させたりしないから




We are keep looking for something

僕達は何かを探し続けてるんだ




Only you can make me feel this great

キミだけが僕のことを最高の気分にしてくれるんだよ




You got to give me

キミが僕に与えてくれたんだ




You got to give me love

キミは僕に愛をくれたんだ




You got to give me

キミが僕に与えてくれたんだ




You got to give me something real

キミが僕に本当の愛を与えてくれたんだ




Something that I can feel

僕はそれを感じてるよ










Something I can't deny

僕には断ることなんて出来ないんだ




Don't need no alibis

アリバイなんて必要ないよ




You are too good to be true

キミは本当に最高なんだ




Tell me what do you like?

教えてよ、キミは何が好きなんだい?




What makes your body fly?

何がキミのことを飛ばせるのかを教えてよ?




There's nothing I wouldn't do

僕に出来ないことは何もないんだ







Nobody wants to be lonely

誰も孤独になりたくないんだよ




I never let you down

絶対にキミを失望させたりしないから




We are keep looking for something

僕達は何かを探し続けてるんだ




Only you can make me feel this great

キミだけが僕のことを最高の気分にしてくれるんだよ




You got to give me

キミが僕に与えてくれたんだ




You got to give me love

キミは僕に愛をくれたんだ




You got to give me

キミが僕に与えてくれたんだ




You got to give me something real

キミが僕に本当の愛を与えてくれたんだ




Something that I can feel

僕はそれを感じてるよ










You got to give me love

キミが僕に愛をくれたんだ




Only you can make me feel this great

キミだけが僕を最高の気分にさせてくれるんだ







Give me your love

キミの愛が欲しいんだ




You got to give me love

キミの持ってる愛が欲しいんだよ




You got to give me

キミの愛が欲しいんだ




You got to give me something real

キミは僕に最高の愛をくれたんだ




Something that I can feel

僕はそれを感じてるよ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿