Translate

2018年1月17日水曜日

~The One~ W&W













How will I know?

どうしたら知ることが出来るの?




How will I know?

どうしたら知ることが出来るの?




How will I know?

ねえ、どうしたら知ることが出来るの?




How will I know?

ねえ、どうしたら知ることが出来るんだい?









Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えてよ?




Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えて?




Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えてくれないか?




How will I know?

ねえ、どうしたら知ることが出来るんだい?







Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えてよ?




Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えて?




Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えてくれないか?




What I feel is really love?

僕が感じてるものって本当の愛なのかな?







Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えてよ?




Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えて?




Tell me is it really love?

本当の愛を僕に教えてくれないか?




How will I know?

どうやったら分かるのかな?




How will I know?

どうしたら知ることが出来るのかな?










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿