Translate

2018年1月21日日曜日

~Kids In Love~ Kygo feat The Night Game













This is out last goodbye

これが僕達にとっての最後の「バイバイ」になったんだ




Don't come and find me

僕のことを探しに来ないでくれよ




So hard to the crowd

沢山の人の中、僕を見つけるのはとても難しいよ




Please, somebody blind me

お願いだから、もう僕を探さないでくれよ




Cause I can feel it

だって、僕はまだ感じてるんだ




I'm still lagging onto every word

僕はまだ、言葉では表せないよ




My heart is beating

僕の心は鳴ってるよ




And I'm sorry that left you hurt

そして、僕がキミの心から離れたことを謝るよ







We were kids in love

僕達はまるで子供の恋愛のように愛し合っていんだ




And then we grew up

僕達は一緒に育った仲だね




But won't you hold me close tonight

でも、僕は今夜キミと一緒に過ごせないんだ




Like we're kids in love

僕達は子供の恋愛のように愛し合っていたんだ




Kids in love

子供の時の恋愛みたいに




Kids in love

子供の頃の愛のように




Kids in love

子供の時の恋愛みたいに










We were kids in love

僕達は子供の時のように恋に落ちていたんだ




We were kids in love

子供の時のように恋に落ちたんだ










Engine on in drive

エンジンをかけてドライブに出るんだ




Running for hours

何時間も走り続けて




Slowly, we twist the knife in

ゆっくりと、僕達はナイフに切り裂かれるように離れて行って




Folding like towers

2人は別々の道に進むんだ




And I can feel it

僕はまだ感じてるんだ




And we're running out of hope tonight

でも、僕達の夜の希望は尽きてしまったんだ




I hear you beating

呼吸が聞こえるんだ




As we're hanging on to you and I

僕達が酔ったあの時みたいにね







We were kids in love

僕達はまるで子供の恋愛のように愛し合っていんだ




And then we grew up

僕達は一緒に育った仲だね




But won't you hold me close tonight

でも、僕は今夜キミと一緒に過ごせないんだ




Like we're kids in love

僕達は子供の恋愛のように愛し合っていたんだ




Kids in love

子供の時の恋愛みたいに




Kids in love

子供の頃の愛のように




Kids in love

子供の時の恋愛みたいに










Maybe I could cope if I could hold you

恐らく僕がもしもキミを抱きしめたら、やり直せる気がするよ




We were kids in love

だって、僕らはまるで子供の時のように恋に落ちていたんだ










One last time, one last time

これが最後の時間だよ、最後の時間だ




And wherever you go, I'll just hold you forever

キミがどこへ行っても、僕はキミのことを離したくないよ




Maybe I could cope if I could hold you

恐らく僕がもしもキミを抱きしめたら、やり直せる気がするよ




We were kids in love

だって、僕らはまるで子供の時のように恋に落ちていたんだ






Kids in love

子供の時の恋のように




Kids in love

子供の時の恋のように




Kids in love

子供の時の愛のようにね










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿