Translate

2018年1月13日土曜日

~Anywhere~ Rita Ora













Time flies by when the night is young

夜が浅くなるまでに時間は過ぎ去って




Daylight shines on an unexposed location, location

穴場に陽の光が降り注ぐの



Bloodshot eyes lookin' for the sun

充血した目を、太陽が探し求める




Paradise, we live it, and we call it a vacation, vacation

楽園を生きる私達は、楽園を休暇と呼ぶの







You're painting me a dream that I

私が登場しない夢に




Wouldn't belong in, wouldn't belong in

あなたは私を描くのね




Over the hills and far away

丘を越えたずっと遠くに




A million miles from L.A

ロスから100万マイルも離れた所に




Just anywhere away with you

あなたと一緒に行きたいの




I know we've got to get away

逃げ出したってのは分かってる




Someplace where no one knows our name

私達の名前も知らない誰かと何処かへ




We'll find the start of something new

ねえ、何か新しいスタートを見つけましょう




Just take me anywhere, take me anywhere

ただ、私を何処かへ連れてって




Anywhere away with you

あなたと一緒に行きたいのよ




Just take me anywhere, take me anywhere

ただあなたと一緒に、一緒に




Anywhere away with you

あなたと一緒になら、何処へでも行きたいわ










Fun, little less fun

楽しいの、ほんの少しだけ




Little less, over, over, over, over me

少しだけ、私の限界を越えちゃって




Oh, fun, little less fun

少しだけ、少しだけ楽しむの




Little less, over, over, over, over me

少しだけ、少しだけ私を越えて










Truth comes out when we're blacking out

私達が気を失ってる間に真実がやって来るわ




Looking for connection in a crowd of empty faces, empty faces

顔も思い出せないような人達、共通点ってなんだろ




Your secrets are the only thing I'm craving now

私が切望してるのはあなたの秘密だけ




The good, and the bad, and the end

いいことも、悪いことも、そして終わりも




'Cause I can take it, I can take it

だって、私がそれを使えるからね







You're painting me a dream that I

私が登場しない夢に




Wouldn't belong in, wouldn't belong in

あなたは私を描くのね




Over the hills and far away

丘を越えたずっと遠くに




A million miles from L.A

ロスから100万マイルも離れた所に




Just anywhere away with you

あなたと一緒に行きたいの




I know we've got to get away

逃げ出したってのは分かってる




Someplace where no one knows our name

私達の名前も知らない誰かと何処かへ




We'll find the start of something new

ねえ、何か新しいスタートを見つけましょう




Just take me anywhere, take me anywhere

ただ、私を何処かへ連れてって




Anywhere away with you

あなたと一緒に行きたいのよ




Just take me anywhere, take me anywhere

ただあなたと一緒に、一緒に




Anywhere away with you

あなたと一緒になら、何処へでも行きたいわ




Fun, little less fun

楽しいの、ほんの少しだけ




Little less, over, over, over, over me

少しだけ、私を越えてみて




Oh, fun, little less fun

少しだけ、少しだけ楽しむの




Little less, over, over, over, over me

少しだけ、少しだけ私を越えて










Take me anywhere

私を何処かへ連れてって




Oh, anywhere

ねえ、何処かへ




Anywhere away with you

あなたと一緒に何処かへ




Take me anywhere

何処かへ連れて行って







Over the hills and far away

丘を越えたずっと遠くに




A million miles from L.A

ロスから100万マイルも離れた所に




Just anywhere away with you

あなたと一緒に行きたいの




I know we've got to get away

逃げ出したってのは分かってる




Someplace where no one knows our name

私達の名前も知らない誰かと何処かへ




We'll find the start of something new

ねえ、何か新しいスタートを見つけましょう




Just take me anywhere, take me anywhere

ただ、私を何処かへ連れてって




Anywhere away with you

あなたと一緒に行きたいのよ




Just take me anywhere, take me anywhere

ただあなたと一緒に、一緒に




Anywhere away with you

あなたと一緒になら、何処へでも行きたいわ




Fun, little less fun

楽しいの、ほんの少しだけ




Little less, over, over, over, over me oh

少しだけ、私を越えてみて










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿