Translate

2018年1月14日日曜日

~I Don't Love You~ Junge Junge













I love your body next to mine

僕は僕自身以外に、キミのことを愛してるんだ




When you're always there to hold my hand

キミが常に僕の手を握ってくれてる時




I love the way you say it's fine

僕はキミが「いい感じだね」って言ってくれるのが好きなんだ




When I be fucking up my life again

僕はもう一度、台無しな人生を送るんだ







But I don't love you I'm just lonely

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった




You don't know that I'm a waste if time

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ




If that's wrong, than no one told me

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ




I just need someone to hold me now

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ




Cuz I don't love you I'm just lonely

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね










There's a fire in your heartbeat

キミの心では火が燃えてる




Not a worry in her bright blue eyes

青い目をしてる彼女が、明るい目を見れば心配ないって分かるけど




And I'm a coward cuz I'm still here

僕は臆病だから、だから僕はまだここに突っ立ったままなんだ




And I ain't leaving you tonight

今夜、僕はキミから離れたくないんだ







But I don't love you I'm just lonely

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった




You don't know that I'm a waste if time

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ




If that's wrong, than no one told me

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ




I just need someone to hold me now

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ




Cuz I don't love you I'm just lonely

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね










But I don't love you I'm just lonely

僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった







But I don't love you I'm just lonely

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった




You don't know that I'm a waste if time

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ




If that's wrong, than no one told me

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ




I just need someone to hold me now

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ




Cuz I don't love you I'm just lonely

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね







But I don't love you I'm just lonely

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった




You don't know that I'm a waste if time

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ




If that's wrong, than no one told me

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ




I just need someone to hold me now

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ




Cuz I don't love you I'm just lonely

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね










But I don't love you I'm just lonely

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかったんだよ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿