Translate

2018年1月29日月曜日

~Harder~ Tiesto feat KSHMR feat Talay Riley













Come meet me by the sun

太陽が僕に会いに来てくれって言ってるんだ




I don't know what you have to lose

僕はキミが何を失うのか分からないけど




Hold me close when you go

キミが旅立つとき、僕のことを抱きしめてよ




Bring your love, bring your love

キミの愛を持ってきてくれよ、キミの愛を




Keep on spinning and spinning and spinning

回って、回って、回り続けるんだ




In your orbit

キミの周りを




Going deeper and deeper and deeper

深く、深く、深く進むんだ




I'm still falling

僕はまだ、落ちてるんだよ




I keep hearing and hearing and hearing

聞いて、聞いて、聞き続けるんだよ




The night calling

夜になったら電話するんだ




Going deeper and deeper

もっと深く、より深くね







Harder all night long

夜にはもっと強くなるんだ




Give up out a go

諦めて外に出るんだ




Harder all night long

夜にはもっと強くなって




Time to do it

時間が解決してくれるからさ




Harder all night long

夜には強くなるんだ




Give out a go

諦めて外に出て




Harder all night long

夜にはもっと強くなる




Can we do it?

僕達には何が出来るかな?










Paint your heart in my hands

キミの心で僕の手を染めてよ




Cope my skin with your sin (O-oo)

キミのせいで、変わってしまった僕の本心をどうにかしてくれよ




Calm this storm in my head

僕の頭の中の嵐を鎮めてくれよ




With your love, with your love

キミの愛と共に、キミの愛と共にね




Keep on spinning and spinning and spinning

回って、回って、回り続けるんだ




In your orbit

キミの周りを




Going deeper and deeper and deeper

深く、深く、深く進むんだ




I'm still falling

僕はまだ、落ちてるんだよ




I keep hearing and hearing and hearing

聞いて、聞いて、聞き続けるんだよ




The night calling

夜になったら電話するんだ




Going deeper and deeper

もっと深く、より深くね







Harder all night long

夜にはもっと強くなるんだ




Give up out a go

諦めて外に出るんだ




Harder all night long

夜にはもっと強くなって




Time to do it

時間が解決してくれるからさ




Harder all night long

夜には強くなるんだ




Give out a go

諦めて外に出て




Harder all night long

夜にはもっと強くなる




Can we do it?

僕達には何が出来るかな?




(Can we do it?)

(何が出来るかな?)







Harder all night long

夜にはもっと強くなるんだ




Give up out a go

諦めて外に出るんだ




Harder all night long

夜にはもっと強くなって




Time to do it

時間が解決してくれるからさ




Harder all night long

夜には強くなるんだ




Give out a go

諦めて外に出て




Harder all night long

夜にはもっと強くなる




Can we do it?

僕達には何が出来るかな?










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿