Translate

2018年1月27日土曜日

~I Will Always Love You~ Whitney Houston













If I should stay

もしも、私がこのまま居たなら




I would only be in your way

あなたの邪魔になってしまうかも




So I'll go but I know

だから、私は行くわ




I'll think of you every step of the way

でも分かってるの、どんな時でもあなたの子を考えてしまうわ




And I... will always love you. ooh

そして、ずっと愛してる




Will always love you

ずっとずっとね




You

あなたを




My darling, you...

私の大切な人




Mmm-mm

ねえ




Bittersweet memories

甘くて苦い想い出もある




That is all I'm taking with me

それは私が持っていくわね




So good-bye

だから、さようなら




Please don't cry

でも、どうか泣かないで




We both know I'm not what you, you need

私達は分かってるの、私はあなたが必要としてる人じゃないから




And I... will always love you

そして、あなたをずっと愛してるわ




I... will always love you

私は、ずっとあなたを愛してる




You, ooh

あなたをね










I hope life treats you kind

人生が素晴らしいものでありますように




And I hope you have all you've dreamed of

私が前に夢見たものがすべて、手に入りますように




And I wish you joy and happiness

喜びや幸せを祈るわ




But above all this I wish you love

でも、特にあなたのことを願ってるの




And I... will always love you

そして私は、ずっとあなたを愛してるの




I will always love you

ずっと愛してるの




I will always love you

ずっと愛してるわ




I will always love you

ずっと愛してるの




I will always love you

ずっと愛し続けるわ




I. I will always love you

私は、あなたをずっと愛し続けるわ




You

あなたを




Darling, I love you

大切な人よ、愛してるわ



I'll always

常に私は




I'll always love you

あなたを愛してるの




Ooh






Ooh












Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿