Translate

2018年3月23日金曜日

~Done For Me~ Charlie Puth feat Kehlani










Ooh, oooh






Yeah






What you thinking?

キミは何を考えてるんだい?




You think that you could be better off

きっとキミはマシだって思ってるんだ




With somebody new

新しい誰かと居るほうがね




(No oh, oh baby, no)

「違うんだよベイビー」




You say you're leaving

キミは言ったんだ、もう別れるって




Well if you wanna leave there ain't

もしもキミが、離れたいのなら誰も居ないんだ




Nobody stopping you

キミを止める奴は




(No oh, oh baby, no)

「違うんだベイビー」







I won't beg for your love

君の愛なんて欲しくないんだ




Won't say please

「お願い」だなんて言わないよ




I won't fall to the ground on my knees

僕はひざまずいたりしないから




You know I've given this everything

分かるだろう、僕がすべてを捧げたこと




Baby honestly, baby honestly

ベイビー、本当に




I lie for you baby

キミのためなら僕は嘘をつくよ




I die for you baby

キミのためなら僕は死ねるよ




Cry for you baby

キミのためなら泣いてもいいんだ




But tell me what you've done for me

でも教えて、キミは僕に何をしてくれたんだい?




For you baby

キミのために




And only you baby

キミだけのために




The things I do baby

僕がすることは




But tell me what you've done for me

でも教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?










I never cheated

浮気なんてしたことないんだ




Deleted everyone cause they made you

みんなの連絡先も消して、キミに気まずい




Uncomfortable

思いをさせるからね




(No oh, oh baby, no)

「違うんだベイビー」




These accusations

そういった批判を




I can't apologize for something that I didn't

謝ることなんて出来ないんだ、僕は何もしていないんだからね




(No oh, oh baby, no)

「違うんだ、ベイビー」







I won't beg for your love

君の愛なんて欲しくないんだ




Won't say please

「お願い」だなんて言わないよ




(Oh no, won't say please)

「お願いなんてしないよ」




I won't fall to the ground on my knees

僕はひざまずいたりしないから




(On my knees)

「ひざまづかないよ」




You know I've given this everything

分かるだろう、僕がすべてを捧げたこと




Baby honestly, (baby honestly) baby honestly (oh)

ベイビー、本当に




I lie for you baby

キミのためなら僕は嘘をつくよ




I die for you baby

キミのためなら僕は死ねるよ




Cry for you baby

キミのためなら泣いてもいいんだ




But tell me what you've done for me

でも教えて、キミは僕に何をしてくれたんだい?




For you baby

キミのために




And only you baby

キミだけのために




The things I do baby

僕がすることは




But tell me what you've done for me

でも教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?










(Tell me what you've done for me)

「教えてくれよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?」




Oh, tell me what you've done for me

ねえ、教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?










Oh









You know I given this everything

キミは僕がすべてを捧げたこと知ってるんだろ?




Baby honestly

ベイビー、本当に







Tell me what you've done for me...

教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?







I lie for you baby

キミのためなら僕は嘘をつくよ




I die for you baby

キミのためなら僕は死ねるよ




Cry for you baby

キミのためなら泣いてもいいんだ




But tell me what you've done for me

でも教えて、キミは僕に何をしてくれたんだい?




For you baby

キミのために




And only you baby

キミだけのために




The things I do baby

僕がすることは




But tell me what you've done for me

でも教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?










(Tell me what you've done for me)

「教えてくれよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?」




But tell me what you've done for me

でもさ、教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?




(Tell me what you've done for me)

「教えてくれよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?」




But tell me what you've done for me

教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿