Translate

2018年3月25日日曜日

~Now That I Found You~ Britney Spears










On a shameless night

恥知らずな夜




In a nameless place

名もない場所で




I thought that love was a hopeless case til I found you (til I found you)

愛なんて見込みのないものだと思ってた、あなたを見つけるまでは




Lived a wasteful life in a hateful city

大っ嫌いな街で、無駄な人生を過ごしてきたの




The world's no love just pain and pity til I found you (til I found you)

世界は愛じゃなくて、痛みと哀れみだったの、あなたを見つけるまではね




And I don't know how you saved me

あなたがどうやって私を救ったのかは分からないわ




And you don't know what you gave me

あなたは私に何を与えてくれたのかも分からない




And I don't know how you saved my life

あなたがどうやって私を救ったのかも分からない







I can see the light

私には光が見えるの




I have flown away

私は飛び去って




I have come alive

生き返ったの




I am blown away

吹き払われたの




I have found the love

私は愛を見つけて




I can see the truth

私には真実が見えるの




Now that I found, now that I found you

今、あなたを見つけて




I can live my life

私は自分の人生を生きられるの




I believe in faith

信頼を信じてる




I have found myself

私は自分を見つけたの




I have lost the hate

憎むことを失って




I have found the love

私は愛を見つけたの




I can see the truth

私には真実が見える




Now that I found, now that I found you

今、あなたを見つけたから










In a nameless place

名もない場所で




I thought that love was a hopeless case til I found you (til I found you)

愛なんて見込みのないものだと思ってた、あなたを見つけるまでは




Lived a wasteful life in a hateful city

大っ嫌いな街で、無駄な人生を過ごしてきたの




The world's no love just pain and pity til I found you (til I found you)

世界は愛じゃなくて、痛みと哀れみだったの、あなたを見つけるまではね




And I don't know how you saved me

あなたがどうやって私を救ったのかは分からないわ




And you don't know what you gave me

あなたは私に何を与えてくれたのかも分からない




And I don't know how you saved my life

あなたがどうやって私を救ったのかも分からない







I can see the light

私には光が見えるの




I have flown away

私は飛び去って




I have come alive

生き返ったの




I am blown away

吹き払われたの




I have found the love

私は愛を見つけて




I can see the truth

私には真実が見えるの




Now that I found, now that I found you

今、あなたを見つけたの










All my life

私のすべての人生は




I've waited for this day

この日が来るのを待ってたの




Have waited for you

あなたを待ってたの




Now I adore you

今、あなたのことが大好きで




All my life

私の人生のすべて




I've waited for this day

この日を待ってたの




Have waited for you

あなたを待ってた




Now I adore you

今、あなたが大好きなの







I can see the light

私には光が見えるの




I have flown away

私は飛び去って




I have come alive

生き返ったの




I am blown away

吹き払われたの




I have found the love

私は愛を見つけて




I can see the truth

私には真実が見えるの




Now that I found, now that I found you

今、あなたを見つけたの










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿