Translate

2018年3月17日土曜日

~Good Day~ DJ Snake feat Elliphant feat Yellow Claw













You make me feel like

キミと一緒に居ると




All those kids that were supposed to stay the night but

夜中に外にも出ていけないようなイイ子になった気になるんだ




Changed their mind and call their mommy

彼らの心を変えて、彼らのママに電話するから




You are not me, I am dirty

キミは僕じゃない、僕は汚い奴なんだよ




You make me feel like

キミと一緒に居ると




All those kids that were supposed to stay the night but

夜に、外にも出ていけないようなイイ子になったような気になるんだ




Changed their mind and call their mommy

彼らの心を変えて、彼らのママに電話するから




You are not me

キミは僕じゃないんだ










Remember that day?

あの日を覚えてるかな?




We met for coffee and you were late

僕達が会ってお茶した時、キミが遅れたときだよ




You were shattered by you and you mostly

キミがとても疲れていた時だよ




But were bitter about me

でも、僕に対して冷たかったよね




And then we went back to yours

それから僕達は、キミの部屋に戻ったんだ




And none of the before on the blue line subway

青色ラインの地下鉄はすっかり変わってしまって




Yeah I think it was raining

そう、雨も降っていたね




And you made me a painting

ペンキで色を塗って




Sing a song about nothing

意味のない歌を歌って




Young love, was calling

若い愛だよ、そう呼ぶよ







It was a good day

それはいい日だったんだ




Oh, what a good day

なんていい日だ




But it is long gone now

でも、それは大昔のことなんだ




When all the stars fell down

すべての星が落ちたとき




It was a good day

それはいい日だったんだよ




Oh, what a good day

ああ、なんていい日なんだ




That day you broke my heart

あの日、キミは僕を失望させたんだ




I loved you way too hard

キミのことをすごく愛していたのに




Now I'm free

今、僕は自由なんだ










Remember so well

すごく覚えてるよ




That time when I found a door

僕がドアを見つけた時のことを




I thought you'd be cool

キミはかなりイケてたんだ




Not cool at all

全然そんなことはなかったけど




When you opened the door (come on)

キミがそのドアを開けたとき




You said I was your soulmate

キミは、僕をキミの運命の人だって言ったんだ




And I was there on my way

僕はその道を行く途中だったんだ




On the blue line subway

青色ラインの地下鉄に乗って




And I think it was snowing

たしか、雪の日だった




'Cause the city was glowing

だって、あの時は街も華やかだったから




Yeah I started to

そう、僕は始めたんだよ




Young love, was broken

若い愛、それは壊れてたけど







It was a good day

それはいい日だったんだ




Oh, what a good day

なんていい日だ




But it is long gone now

でも、それは大昔のことなんだ




When all the stars fell down

すべての星が落ちたとき




It was a good day

それはいい日だったんだよ




Oh, what a good day

ああ、なんていい日なんだ




That day you broke my heart

あの日、キミは僕を失望させたんだ




I loved you way too hard

キミのことをすごく愛していたのに




Now I'm free

今、僕は自由なんだ










Free free free

自由なんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿