Translate

2018年3月30日金曜日

~That's Where You Take Me~ Britney Spears










Oh baby, oh baby






Oh baby, oh baby

ねえ、ベイビー




In love, in no belief

愛なんて、信じてなかったのよ




Never found inside of me

私の中には見つけられなかったの




Built these walls up so high

とても高い壁を築いてた




Needed my room to breathe

息をする自分の部屋が必要だったのよ




Oh baby, oh baby

ねえ、ベイビー




You tear them down

あなたは涙を壊したの




Can't believe you've changed my mind

信じられないの、あなたが私の心を変えたってこと




Oh baby, oh baby

ベイビー




I saw your smile

あなたが微笑むのを見たの




Stay with me a while

もっと一緒にいて







All things fall into place

すべてのものが上手くおさまってるわ




My heart, it feels so safe

私の心は、安全を感じてるの




You are my melody

あなたは私のメロディーで




That's where you take me

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所よ




With you I get so high

あなたと一緒なら、私はとてもハイになれるの




Lost in the crystal sky

クリスタルの空で、何処にいるのか迷ってしまう




You are this melody

あなたは私のメロディーで




That's where you take me

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所なの








I never fell before

今まで、こんなこと感じたことないの




How did you find my door

どうやって扉を見つけたの?




The key up to my soul

私の魂への鍵




To you forever more

あなたへ、永遠よりもっと長い




Oh baby, oh baby

ベイビー




You make me rise

あなたは私を起き上がらせてくれるの




And never did I once think twice

昔は全然覚えてなかったけど




Oh baby, oh baby

ねえ、ベイビー




You make me smile

あなたは私を笑顔してくれるわ




Stay with me a while

だから、もっと一緒に居て







All things fall into place

すべてのものが上手くおさまってるわ




My heart, it feels so safe

私の心は、安全を感じてるの




You are my melody

あなたは私のメロディーで




That's where you take me

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所よ




With you I get so high

あなたと一緒なら、私はとてもハイになれるの




Lost in the crystal sky

クリスタルの空で、何処にいるのか迷ってしまう




You are this melody

あなたは私のメロディーで




That's where you take me

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所なの










Afraid to let it all inside

全てを受け入れるのが怖かったの




Now I wanna hear you'll

今、あなたに聞きたいの




Stay with me a while

「キミとずっと居るよ」って




Stay with me a while

あなたと一緒に居たいの




La-la-la-la-la-la






La-la-la-la-la-la






La-la-la-la-la-la









That's where you take me!

そこが、私を連れて行ってくれた場所なの




All things fall into place

すべてのものが上手くおさまってるわ




My heart, it feels so safe

私の心は、安全を感じてるの




You are my melody

あなたは私のメロディーで




That's where you take me

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所よ




With you I get so high

あなたと一緒なら、私はとてもハイになれるの




Lost in the crystal sky

クリスタルの空で、何処にいるのか迷ってしまう




You are this melody

あなたは私のメロディーで




That's where you take me

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所なの










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿