Translate

2018年7月7日土曜日

~All You Need Is Love~ Avicii










I was low

僕は落ちてたんだ


Didn't believe in getting higher

這い上がれるなんて思ってなかったよ


Didn't know

分かってなかったんだ


How easy it is to walk through the fire

炎の中を歩くことが、こんなにも簡単だって知らなかったのに


Oh you opened the stars in my heart

キミは僕の心の中に星を与えてくれた


You let in the life from the dark

暗闇から僕を救い出してくれた


It's like the first time

こんなのは初めて


I realized that all you need is love

キミが愛を必要としてるって分かったんだ







And I'm feeling, never letting go

絶対、離れないよ


Oh you take me, somewhere off the globe

キミは地球の果てでも僕を連れて行ってくれるんだ


Do you feel it, it's like the first time

こんなの初めてだろ?


I realized that all you need is love

キミには愛が必要なんだ







Yea I'm feeling, never letting go

そうさ、絶対に離れたりしないよ


Oh you take me, somewhere off the globe

キミは地球の果てでも僕を連れて行ってくれる


Do you feel it, it's like the first time

こんなの初めてって感じでしょ?


I realized that all you need is love

キミには愛が必要なんだ







Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿