Translate

2018年7月30日月曜日

~Up!~ Shania Twain










It's 'bout as bad as it could be

きっと、最悪な状況なの


Seems everybody's buggin' me

誰もが私を悩ませてる


Like nothing wants to go my way

私の思い通りにさせたくないみたいに


Yeah, it just ain't bee my day

そう、良い一日じゃなかったわ


Nothin's comin' easily

何もかもが上手くいかない


Even my skin is acting weird

肌の調子も良くないし


I wish that I could grow a beard

髭が生えてくればいいのに、って思うの


Then I could cover up my spots

それなら悩みも隠せるでしょ?


Not play connect the dots

点を結ぶようなこともせずに


I just wanna disappear

私はただ、消えてしまいたいの







Up-up-up

立ち上がって、上がるのよ


Can only go up from here

ここからは上がるしかないの


Up-up-up-up

立ち上がって、上がるの


Where the clouds gonna clear

雲が消えて晴れ渡ってる所まで


Up-up-up

立ち上がって、上がるのよ


There's no way but up from here

ここからは立ち上がってくしかないの










Even something as simple as

単純なものでさえ


Forgettin' to fill up on gas

ガスで満タンにすることも忘れてしまったの


There ain't no explanation why

理由なんかないけど


Things like that can make you cry

泣きたい気分になることもあるわ


Just gotta learn to have a laugh

ただ、笑うことを覚えるだけでいいのにね







Up-up-up

立ち上がって、上がるのよ


Can only go up from here

ここからは上がるしかないの


Up-up-up-up

立ち上がって、上がるの


Where the clouds gonna clear

雲が消えて晴れ渡ってる所まで


Up-up-up

立ち上がって、上がるのよ


There's no way but up from here

ここからは立ち上がってくしかないの


Oh yeah, yeah, yeah

そうよ


When everything is goin' worng

すべてが上手くいけばいいのに


Don't worry, it won't last for long

心配しないで、長くは続かない


Yeah, it's all gonna come around

そう、それはいずれやって来る


Don't go let it get you down

落ち込まないで


You gotta keep on holding on

あなたを持ち続けるの


It's 'bout as bad as it could be

きっと、最悪な状況なの


Seems everybody's buggin' me

誰もが私を悩ませてる


Like nothing wants to go my way

私の思い通りにさせたくないみたいに


Yeah, it just ain't bee my day

そう、良い一日じゃなかったわ


Nothin's comin' easily

何もかもが上手くいかない







Up-up-up

立ち上がって、上がるのよ


Can only go up from here

ここからは上がるしかないの


Up-up-up-up

立ち上がって、上がるの


Where the clouds gonna clear

雲が消えて晴れ渡ってる所まで


Up-up-up

立ち上がって、上がるのよ


There's no way but up from here

ここからは立ち上がってくしかないの







Oh, I'm going up

そう、私は上がり続けるわ


Oh, I'm going up

ずっとね


Oh, I'm going up

私は上がり続けるの


Oh, I'm going up

私は上がり続けるのよ


Oh yeah, yeah, yeah









Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿