Translate

2018年7月25日水曜日

~This~ Ed Sheeran











This is the start of something beautiful

素敵なことがこれから始まるんだ


This is the start of something new

新しいこともね


You are the one who'd make me lose it all

キミのためにすべてを失う覚悟なら出来てるんだ


You are the start of something new, ooh

キミと2人で歩いて行くんだ










And I'll throw it all away

抱えたものも投げ捨てて


And watch you fall into my arms again

この腕で、もう一度キミを抱きしめたいんだ


And I'll throw it all away

そして、手にしたものを放り出して


Watch you fall, now

キミを抱きしめたいんだ、今


You are the earth that I will stand upon

キミがいるから僕は頑張れるんだ


You are the words that I will sing

キミのすべてが僕の口ずさむ歌になる


And I've thrown it all away

すべてを失った僕は


And watched you fall into his arms again

あいつの腕の中に戻って行くキミは


And I've thrown it all away

忘れ去られた僕以外の誰かに


Watched you fall, now

キミは抱きしめられるんだ、今


And take me back

僕を連れ戻してくれ


Take me home

僕の家まで


Watch me fall

見捨てずに


Down to earth

落ち込む僕を


Take me back for

あの頃に、連れ戻してくれよ







This is the start of something beautiful

素敵な何かがこれから始まるんだ


You are the start of something now

キミと別れて歩みだすんだよ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿