Translate

2018年7月8日日曜日

~Only You~ Cheat Codes feat Little Mix










Dancing with your silhouette

あなたのシルエットと踊ってるの


In the places that we met

私達が出会った場所で


Ooh, tryna find you in the moon

そう、月に居るあなたを見つけ出そうって


Paris never feels the same

パリは退屈なんかしないの


When the streets all call your name

街であなたの名前が聞こえたら


Ooh, so I hide in crowded rooms

私は人であふれた街に隠れるのよ


And I'll follow right down the river

私は川を下って


Where the ocean meets the sky

空と海が混ざり合う場所で


To you, to you

あなたと出会うの







Once upon a time we had it all

昔の私達は何もかも持ってた


Somewhere down the line we went and lost it

いつの頃からか上手くいかなくなってた


One brick at a time we watched it fall

レンガが1つずつ落ちてくのを見てた


I'm broken here tonight and darling

私は今夜、愛する人と別れたの


No one else can fix me

誰にも私は癒せない


Only you, only you

あなただけ、あなただけなの


And no one else can fix me, only you

誰にも私は癒せないの


Only you, only you

あなただけ、あなただけなの


And no one else can fix me, only you, oh

誰にも私を癒すことなんて出来ないの


Only you

あなたただけなの










Did I let go of your hand

あなたの手を放してしまったのかな?


For a castle made of sand

砂で出来たお城のために


Ooh, that fell into the blue

そう、それは海に消えて言ったの


I went following the sun

私は太陽を追いかけてたの


To be alone with everyone

みんなと一緒になるために


Ooh, looking 'round a crowded room

混みあった部屋を探すの


And I'll follow right down the river

私は川を下って


Where the ocean meets the sky

空と海が混ざり合う場所で


To you, to you

あなたと出会うの







Once upon a time we had it all

昔の私達は何もかも持ってた


Somewhere down the line we went and lost it

いつの頃からか上手くいかなくなってた


One brick at a time we watched it fall

レンガが1つずつ落ちてくのを見てた


I'm broken here tonight and darling

私は今夜、愛する人と別れたの


No one else can fix me

誰にも私は癒せない


Only you, only you

あなただけ、あなただけなの


And no one else can fix me, only you

誰にも私は癒せないの


Only you, only you

あなただけ、あなただけなの


And no one else can fix me, only you, oh

誰にも私を癒すことなんて出来ないの


Only you

あなたただけなの







Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿