Translate

2018年7月23日月曜日

~Stitches~ Shawn Mendes










I thought that I'd been hurt before

以前から、傷ついてると思ってたんだ


But no one's ever left me quite this sore

でも、こんな痛みを誰も僕に残したことは無いんだ


Your words cut deeper than a knife

キミの言葉はナイフよりも深く傷つけるよ


Now I need someone to breathe me back to life

今は、「生きてる」って感覚にしてくれる誰かが必要なんだ


Got a feeling that I'm going under

僕は沈んでるような感覚だよ


But I know that I'll make it out alive

でも、何とか生きてけるって分かってる


If I quit calling you my lover

もしも、キミを最愛の人って呼ぶのを止めたなら


Move on

進むしかないよ







You watch me bleed until I can't breathe

キミは息が出来なくなるまで、血を流す僕を見るんだ


Shaking, falling onto my knees

震えて、膝から崩れ落ちて


And now that I'm without your kisses

今、僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches

僕を縫い付けないといけない


Tripping over myself

自分でよろけて


Aching, begging you to come help

痛みを感じて、助けに来てってキミに頼むよ


And now that I'm without your kisses

今、僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches

僕に傷を縫い付けないといけないんだよ










Just like a moth drawn to a flame

そう、蛾のように炎に吸い込まれる


Oh, you lured me in, I couldn't sense the pain

痛みも感じずにキミは僕を誘い入れた


Your bitter heart cold to the touch

キミの心臓に触れるには冷たくて


Now I'm gonna reap what I sow

自分でまいた種は今、収穫するんだ


I'm left seeing red on my own

自分自身に怒りがわいてくるんだ


Got a feeling that I'm going under

僕は沈んでいくような感覚になってるんだ


But I know that I'll make it out alive

でも、何とか生きてけるって分かってる


If I quit calling you my lover

もしも、キミを最愛の人だと呼ぶのを止めたのなら


Move on

進むしかないんだ







You watch me bleed until I can't breathe

キミは息が出来なくなるまで、血を流す僕を見るんだ


Shaking, falling onto my knees

震えて、膝から崩れ落ちて


And now that I'm without your kisses

今、僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches

僕を縫い付けないといけない


Tripping over myself

自分でよろけて


Aching, begging you to come help

痛みを感じて、助けに来てってキミに頼むよ


And now that I'm without your kisses

今、僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches

僕に傷を縫い付けないといけないんだよ










Needle and the thread

針と糸は


Gotta get you out of my head

キミのことは忘れ去られないって


Needle and the thread

針と糸は


Gonna wind up dead

最後には無くなるんだ



Needle and the thread

針と糸は


Gotta get you out my head, get you out of my head

キミのことを忘れ去られないって







You watch me bleed until I can't breathe

キミは息が出来なくなるまで、血を流す僕を見るんだ


Shaking, falling onto my knees (falling on my knees)

震えて、膝から崩れ落ちて


And now that I'm without your kisses

今、僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches (and I'll be needing stitches)

僕を縫い付けないといけない


Tripping over myself

自分でよろけて


Aching, begging you to come help (begging, "baby, please")

痛みを感じて、助けに来てってキミに頼むよ「お願い」って


And now that I'm without your kisses

今、僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches

僕に傷を縫い付けないといけないんだよ







(And now that)

そして、それは


I'm without your kisses

僕にキミのキスがないから


I'll be needing stitches

僕は傷を縫い付けないといけないんだ


(And now that)

そして、それは


I'm without your knees

僕に、キミのキスがないから


I'll be needing stitches

傷を縫い付けないといなくなるんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿